من همهی زورم را برای حرف زدن میزدم و طرف هم همهی زورش را برای فهمیدن حرفهای من میزد، اما هیچ ارتباطی بینمان سر نمیگرفت.
-برجبابل
شب دیر میخوابم صبح خوابم میاد. شب زود میخوابم صبح خوابم میاد. با کیفیت میخوابم صبح خوابم میاد. بی کیفیت میخوابم صبح خوابم میاد. لعنت به خواب. لعنت به صبح.
امیدوارم یه روز یاد بگیرم به ادما نشون بدم دقیقا چه جایگاه و ارزشی برام دارن.
واقعا منطقی رفتار کردن اینجوریه که رابطهت رو با یکی تموم کنی و بعد به فکرش باشی، خوابش رو ببینی، با کوچیکترین چیز یادش بیوفتی و از دلتنگی جونت در بیاد؟ اینکه بیشتر شبیه حماقته.