امیدوارم یه روز یاد بگیرم به ادما نشون بدم دقیقا چه جایگاه و ارزشی برام دارن.
واقعا منطقی رفتار کردن اینجوریه که رابطهت رو با یکی تموم کنی و بعد به فکرش باشی، خوابش رو ببینی، با کوچیکترین چیز یادش بیوفتی و از دلتنگی جونت در بیاد؟ اینکه بیشتر شبیه حماقته.
یکی از سخت ترین کارای دنیا درک کردنِ کارا و رفتارِ نسخهی گذشتت و حق دادن بهشه.
یکسال هرشب مسواک بزنم سر سوزنی انجام دادنش راحت تر نمیشه ولی اگه یه شب مسواک نزنم جوری از فرداش انجام دادنش سخت میشه که انگار سالهاست مسواک نزدم.
منظورت چیه که ChatGBT دیگه وصل نمیشه؟ من جوابِ پوشهی -سوالاتازچتجیبیتی- رو چی بدم؟