تابستون از شدت بیکاری مزخرفه
بقیه سال از شدت درس و مشغله ی زیاد
با این تفاوت که برخلاف ظاهرشون اولی وایب منفی میده و دومی حس خوب
همیشه یه سریا شرایطشون بهتر از توعه و یه سریا بدتر ازتو
و این تصمیم خودته که کدوم دسته رو ببینی.
اینجوری ام که میخام قبل خواب گوشی برندارم و با گوشی نرم تو رختخواب؛
برای اینکه رعایت کنم میشینم رو زمین و به کار کردنم با گوشی ادامه میدم.