بابانوئل بر سر قبر مهسا امینی!
🔹با پایان یافتن اغتشاشات و آشوبها در کشور؛ اما کماکان رسانه های معاند با برخی از مطالب خود سعی در تخریب نظام و ایجاد حس نارضایتی در مردم دارند. این رسانه ها به بهانه های مختلف از آن ایام یاد می کنند و سعی می کنند تا یاد آن روزها را در اذهان زنده نگه دارند.
در این میان رسانه های مسیحیت صهیونیستی نیز این سیاست را پیش گرفته و به بهانه های مختلف تلاش می کنند از آن روزها بنویسند و به تهییج افکار عمومی بپردازند. در یکی از جدیدترین اقدامات این رسانه ها تلاش شد تا از شخصیت بابانوئل سوءاستفاده شده و او را عزادار مهسا امینی معرفی نمایند.
🔹آنچه مشخص است دشمنان از هر ابزار و وسیله ای برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران استفاده می کنند که این مساله لزوم هوشیاری و حفظ اتحاد و همدلی مردم و مسئولان را می طلبد.
@hanif_news
ایثار و فداکاری در دو قاب متفاوت
🔹مردم پرافتخار و سربلند ایران، جان من هزار بارفدای شما (قاسم سلیمانی)
🔸۸۰ میلیون ایرانی برام مهم نیست، اگه خم به ابروی بچه ام بیاد! (حمید فرخ نژاد)
@hanif_news
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#استوری_موشن
شهادت حاج قاسم
🔹اللهم إنّا لا نعلمُ منهم إلّا خیرا
@hanif_news
نقد سکولاریسم در معنویت های نوپدید؛
از تناقض با ذات ادیان تا پارادوکس درونی
♦️معنویتهای نوپدید عمدتاً سکولارند و سکولاریزاسیون مترادف است با غیردینی شدن. یعنی حوزهای ایجاد شود که نه مقدس است و نه غیرمقدس بلکه فقط عرفی است. این امر با ذات بیشتر #ادیان به ویژه دین اسلام، مغایرت دارد؛ چراکه منحصر دانستن دین به بخشی از زندگی را برنمیتابند. #سکولاریزاسیون در عمل به معنی نفی بخشهایی از قرآن، فقه اسلامی و سیره نبوی و اهل بیت است.
♦️در عین حال باید به یک تناقض درونی وجه سکولار بودن #معنویتهای_نوپدید نیز توجه داشت؛ چراکه بسیاری از فرقههای سکولاریست و سیاستگریز، خواه یا ناخواه ابزار دست سیاستورزان میشوند. حمایتهای مادی، معنوی و اعتباری و سیاسی که از برخی فرقهها انجام می شود، اهداف زیادی دارد مانند: تضعیف هویت ملی یک کشور، تضعیف ادیان سنتی یا قرائتهای انقلابی، ازدیاد تشتت و کاهش وحدت، جهانی سازی و پمپاژ سبک زندگی سرمایه داری به همه جهان و.... . پس این جدایی در عمل، میسر نمیگردد. بدینسان نگره سکولاریسم در معنویتهای نوپدید را می توان مورد نقد قرار داد.
@hanif_news
مبنای قرآنی حقوق و امتیازات اقلیتهای مذهبی
✍جمهوری اسلامی ایران بر اساس مبانی شریعت اسلام ناب محمدی، برای اقلیتهای دینی ساکن در خاک کشور احترام خاصی قائل شده و نمونههای اجرایی آن را از قوانین و مقررات جاریه کشور در مطالب قبلی بیان کردیم. حال قصد داریم مبانی قرآنی حقوق و امتیازاتی که برای اقلیتهای دینی در نظر گرفتهشده را بهاختصار از منظر دو آیه قرآن کریم بیان نماییم.
✍در شریعت اسلام ناب محمدی، ایجاد و برقراری رابطه دوستی با دیگران بسیار تأکید شده و مسلمانان را برای وحدت و یکپارچگی به این امر فراخوانده است. خداوند متعال در آیه 64 سوره مبارکه آلعمران از پیغمبر اکرم (ص) میخواهد خطاب به اهل کتاب بگوید: ای اهل کتاب، بیایید بر سرسختی که بین ما و شما یکسان است (هردو قبول داریم) بایستیم و جز خدا را نپرستیم. چیزی را شریک او قرار ندهیم[1].
✍در آیه مبارکه خداوند منان، با تکیهبر عقاید مشترک میان مسلمانان و اهل کتاب، آنان را به اتحاد با مسلمانان فراخوانده است. اسلام حقوق اقلیتهای دینی که همان اهل کتاب محسوب میشوند را محترم دانسته و مسلمانان برای هرگونه ارتباط و تعامل با غیرمسلمانان (اهل کتاب) که با تعالیم اسلامی مغایرت نداشته باشد از هیچ ممنوعیتی برخوردار نیستند.
✍در آیه هشتم سوره ممتحنه خداوند چارچوب روابط دوستانه و تعاملات مسلمانان با اهل کتاب را بهخوبی مشخص کرده است. در این آیه مبارکه آمده است: خداوند شمارا از نیکی کردن و رعایت عدالت نسبت به کسانی که در (امر) دین با شما جنگ نکردند و از خانه دیارتان بیرون نراندند نهی نمیکند. چراکه خداوند عدالتپیشگان را دوست دارد.[2]
✍بنابراین طبق تعالیم اسلامی حقوق غیرمسلمانان مانند مسیحیان و زرتشتیان که اهل کتاب محسوب میشوند در حاکمیت اسلامی، در عرصههای مختلف اجتماعی، سیاسی، اقتصادی به رسمیت شناختهشده است.
✍بهصراحت میتوان گفت بعد از 1400 و اندی سال، اهمیت و توجه ویژهای که شریعت اسلامی به اقلیتهای دینی یا همان اهل کتاب داشته است تاکنون در هیچیک از جوامع غربی و غیرمسلمان مشاهده نشده است.
پیوست:
1- آیه 64 سوره مبارکه آلعمران: قُلْ یَا أَهْلَ الْکِتَابِ تَعَالَوْا إِلَى کَلِمَةٍ سَوَاءٍ بَیْنَنَا وَبَیْنَکُمْ أَلَّا نَعْبُدَ إِلَّا اللَّهَ وَلَا نُشْرِکَ بِهِ شَیْئًا وَلَا یَتَّخِذَ بَعْضُنَا بَعْضًا أَرْبَابًا مِنْ دُونِ اللَّهِ فَإِنْ تَوَلَّوْا فَقُولُوا اشْهَدُوا بِأَنَّا مُسْلِمُونَ
2- آیه 8 سوه مبارکه ممتحنه: لَا یَنْهَاکُمُ اللَّهُ عَنِ الَّذِینَ لَمْ یُقَاتِلُوکُمْ فِی الدِّینِ وَلَمْ یُخْرِجُوکُمْ مِنْ دِیَارِکُمْ أَنْ تَبَرُّوهُمْ وَتُقْسِطُوا إِلَیْهِمْ إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الْمُقْسِطِینَ.
@hanif_news
🔴پخش مستند «ارامنه در ایران» از تلویزیون ملی بوسنی و هرزگوین به مناسبت #سال نو میلادی
✔️به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به همت رایزنی فرهنگی ج.ا.ایران در بوسنی و هرزگوین و به مناسبت فرارسیدن سال نو میلادی و میلاد حضرت عیسی مسیح (ع) در تقویم ارامنه، مستند «#ارامنه در ایران» روز جمعه هفتم ژانویه ساعت شانزده از تلویزیون ملی بوسنی و هرزگوین BHRT پخش خواهد شد. این مستند از مجموعه مستندهای وطنم با موضوع همزیستی مسالمت آمیز ا#دیان و اقوام در ایران می باشد که با مساعدت اراده کل همکاری های فرهنگی مجوز پخش آن در اختیار نمایندگی قرار گرفت.
🎥مستند ارامنه در ایران توسط رایزنی فرهنگی کشورمان به زبان بوسنیائی ترجمه و در اختیار شبکه ملی بوسنی و هرزگوین قرار گرفت.
#عکس_نوشته
حاج قاسم می گفت:
🔹🔸همراه خود، دو چشم بسته آورده ام که آن، در کنار همه ناپاکی ها یک ذخیره ارزشمند دارد و آن گوهر اشک بر حسین فاطمه است، گوهر اشک بر حسین فاطمه است، گوهر اشک بر اهل بیت است، گوهر اشک دفاع از مظلوم است، دفاع از مظلوم در چنگ ظالم...
🔴بهره کشی وهابیت از اصطلاحات مقدس
🔷«محمد باسم دهمان» نویسنده کتاب" "مغالطات السلفیة فی شرحهم النصوص و تلبیسهم علی المسلمین فی العقائد و الاحکام و خطورتهم علی الاسلام و المسلمین و الدعوة العالمیة" می باشد. مؤلف در مقدمه بیان می کند، که در این کتاب از بزرگانی هم چون «محمد ابراهیم عبد الباعث الکتانی، دکتر نور الدین عتر، شیخ سعید فوده و دیگران» به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم بهره برده است. با این که عنوان کتاب درباره سلفیه می باشد، ولی مؤلف در چندین جای کتاب تصریح کرده که مرادش وهّابیّت و پیروان محمد ابن عبدالوهاب هست، که امروزه ادعای سلفی گری دارند. مؤلف در مقدمه نسبت به نام کتابش بیان می کند، که عدّه ی کثیری به من گفتند به دلیل منزّه بودن سلف صالح از کارهای وهّابیّت، و هم چنین مقدّس بودن نام لقب سلفی، نام کتابم را به «مغالطات المتمسلفة یا من یدعون السلفیة» تغییر دهم؛ ولیکن من به دو دلیل پیشنهاد آن ها را نپذیرفتم.
@hanif_news
🔺فاز چریکی و جنگی دراویش مدرن
✍️طیف افراطی #دراویش فرقه سلطانعلی شاهی گنابادی که خود را «مدرن» می خوانند، رویکرد تقابلی خود با نظام جمهوری اسلامی را وارد فاز تازهای کرده و صراحتاً از لزوم تبعیت از «قوانین جنگی» در آنچه " جتگ تمام عیار" خواندهاند، سخن میرانند. گرداننده یکی از رسانههای منتسب به این طیف با انتشار مطالب و ساخت برنامههای تلویزیونی، کلیپ و... در این زمینه، ضمن تهییج افکارعمومی علیه نظام به تشویف دراویش و مردم به مقابله با نظام پرداخته و ایشان را به اقدامات چریکی و تبعیت از شرایط جنگی فرا میخواند تا نشان دهد رویه تقابلی این جریان و حامیانش از جمله ماذون خارج نشین فرقه، مصطفی آزمایش، در فضای ناشی از #اغتشاشات وارد فاز تازهای از عداوتی تمام عیار شده؛ امری که هر چه بیشتر، بُعد این جریان - گروهک سان- را از مرام طریقتی و درویشی، عیان میسازد.
🔴معیار شرک در استغاثه از نگاه وهّابیّت
🔷استغاثه و طلب درخواست کردن از اولیای الهی مسئله ای است، که مورد تأیید از منظر آیات قرآن می باشد. از نگاه قرآن، همه انسان ها قدرتی به طور استقلالی ندارند و تنها می توانند سبب انجام یک فعل شوند، از این رو اگر به هنگام درخواست کردن از دیگران و استمداد از غیر خداوند، قدرت مستقلی برای غیر خدا قائل نباشیم، بلکه آن را در طول قدرت خدا و با اذن خدا بدانیم، که این همان نگاهی است که قرآن فرموده و از آن به اذن الهی تعبیر کرده است؛ یعنی خداوند به برخی بندگان خود اجازه تصرف در کون داده و اجازه داده است که به صورت موجبه جزئیه در عالم تصرفاتی داشته باشند. مثل تصرفات حضرت عیسی (علیه السلام) در خلق پرنده، شفا دادن مریض و زنده کردن مرده[1] و تصرف آصف ابن برخیا در آوردن تخت بلقیس در یک لحظه[2] که این مطالب در قرآن عیناً همان استغاثه به ارواح اولیای الهی می باشد، که از منظر آیات قرآن جائز است. لذا با اینکه حضرت عیسی (علیه السلام) خلق را به خود نسبت داده است ولیکن آن را به مسأله اذن الهی مقیّد کرده و به آن اشاره می کند.
@hanif_news
📚🔍
#فرقه فرقه شدن بهائیت
#دروغ_بد_است
وقتی یک بهائی ادعا میکند:"در بهائیت فرقه و انشقاق نداریم..."؛
باید گفت:
1️⃣ بعد از مرگ باب ۲۵ نفر ادعای من یظهراللهی کردند و فرقه شدند.
مانند:
میرزا اسدالله دیّان ، نبیل زرندی ، میرزا غوغا درویش ، سید بصیر هندی و …
(حضرت بهاالله ، فیضی )
2️⃣ اختلاف در ادرنه:
۱. بهاالله و صبح ازل
۲. گروهی پیروی اسدالله دیان کردند
۳. طرفداران قدّوس
۴.طرفداران کتاب بیان
۵.طرفداران کشف و شهود به نام عیانی
3️⃣ اختلاف بین عبدالبها و محمد علی افندی
4️⃣ اختلاف بعد از شوقی
۱. پیروان میسن ریمی
۲. پیروان جمشید معانی
5️⃣اختلاف بین پیروان ریمی
❌⛔️دروغ ممنوع⛔️❌
@hanif_news
⭕️توئیت داریوش ارجمند بازیگر متعهد و انقلابی درباره حاج قاسم
🔸 اگر غرب یک نمونه از تو را داشت سینماهایشان دنیا را خبر دار میکرد !👌👌👌👌
@hanif_news
🔴هشدار نویسنده استرالیایی به مردم ایران: این نقشه را ببینید، این را برای شما کشیده اند...
🔰متن توئیت سیاستمدار استرالیایی:
🔹️ سیاست کهنه تفرقه بینداز و حکومت کن با کمک گروههای جداییطلب و مسلح که توسط ایالات متحده، اسرائیل، انگلستان و سعودیها علیه چند قومیتی متحد در ایران استفاده میشوند
@hanif_news
#اطلاع_نگاشت
🔹عبدالحمید اسمائیل زهی از تریبون اسلامی نماز جمعه به دفاع از بهائیان میپردازد. همان فرقه انگلیسی ضد دین که علمای شیعه و اهل سنت آنان را تکفیر کرده اند. در این اطلاع نگاشت به ابعاد عقاید انحرافی و منحطه این فرقه ضد بشری پرداخته می شود.
🇮🇷پایگاه خبری حنیف🇮🇷
#اطلاع_نگاشت 🔹عبدالحمید اسمائیل زهی از تریبون اسلامی نماز جمعه به دفاع از بهائیان میپردازد. همان ف
آیا مولوی عبدالحمید از تشکیلات بهائیت شناختی دارد؟
🔹مولوی عبدالحمید در خطبههای نماز جمعه ۹ دی، در حالی از حقوق شهروندی بهائیان سخن گفت که بهائیان بسیاری در این کشور به کسب درآمد و زندگی عادی خود مشغولند. گواه این امر کارتلهای اقتصادی بهائیان و تحرکات مختلفی است که توسط این گروه صورت میپذیرد. ریشه دفاع از بهائیت در خطبههای نماز جمعه، به ناآگاهی از این سازمان و بیتوجهی به موازین اعتقادی اهل سنت توسط این عالم اهل تسنن بازمیگردد!
🔹آیا آقای عبدالحمید از برنامههای براندازانه بهائیت و نقشههای کوتاه و بلندی که بهائیت برای به دست گرفتن کنترل امور طرحریزی میکند مطلع است؟
آیا ایشان مطلع هستند که بهائیان برخلاف قانون، به فعالیتهای تشکیلاتی خود که از سرزمینهای اشغالی خطدهی میشود مشغولند؟ آن هم در حالی که هیچ اسرائیلی حق بهائی شدن در همان سرزمین را ندارد!
🔹وقتی بهائیان بی اعتنا به چارچوبهای کشور جلسات تشکیلاتی خود را دنبال کرده و با گزارش امور مسلمانان بانک اطلاعاتی اسرائیل را تکمیل میکنند، عقل سلیم هیچ کشوری میتواند به سکوت و انفعال حکم نماید؟
🔹شنیدن چنین سخنانی را از زبان شخصیتهای برجسته، میتوان حاصل جهتدهی نقشه اخیر بهائیان در توصیه به ارتباط و حضور فعال و مزورانه این گروه در عرصه سیاست دانست.
🎁واریز عیدی مددجویان مسیحی سازمان بهزیستی به مناسبت سال نو میلادی
📣معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بهزیستی کشور همزمان با سال نو میلادی از واریز معادل یک ماه مستمری به عنوان عیدی به حساب مددجویان مسیحی #سازمان_بهزیستی خبر داد.
☑️به گزارش ایرنا از سازمان بهزیستی کشور، علیرضا انجلاسی در این باره گفت: به مناسبت #سال_نو_میلادی برای خانوارهای یک نفره ۵۴۶ هزار تومان، خانوارهای دونفره ۷۸۰ هزار تومان، خانوارهای سه نفره یک میلیون و ۹۲ هزار تومان، خانوارهای چهار نفره یک میلیون و ۴۰۴ هزار تومان و خانوارهای پنج نفر و بیشتر یک میلیون و ۷۱۶ هزار تومان به عنوان عیدی پرداخت شد.
🔸پیشتر رئیس کمیته امداد امام خمینی نیز از واریز عیدی یک میلیون تومانی به حساب مددجویان #اقلیتهای_دینی به مناسبت آغاز سال نو میلادی خبر داده بود.
👤سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد با تبریک فرا رسیدن میلاد حضرت مسیح(ع) و سال نو میلادی، گفت: به همین مناسبت مبلغ یک میلون تومان به عنوان عیدی به حساب مددجویان اقلیتهای دینی واریز شد.
🔹وی افزود: در همین رابطه ۱۹۲ خانوار اقلیت مسیحی، کلیمی و زرتشتی از عیدی کمیته امداد برخوردار شدند. از این تعداد ۱۷۰ خانوار مسیحی، ۱۰ خانوار کلیمی و ۱۲ خانوار زرتشتی هستند.
@hanif_news
🔰نجات از مرگ یا رفع شبهه؟
🔶 شخصي نزد امام حسن عسکري(عليه السلام) آمد و گفت: اي آقاي ما، اگر يکي از برادران شيعه ما در دست کفار اسير شده، جانش در خطر باشد؛ از سويي ديگر شخصي از شيعيان گرفتار يک فرد بدانديش و گمراه شده که البته نميخواهد او را بکشد، ولي شبهههايي القا ميکند که ايمانش ضعيف شود، نجات دادن کدام يک ارزش بيشتري دارد؟ گرچه شايد براي رهايي شخص اول خود به خطر افتاده، کشته شوم، رهايي شخص دوم تنها نيازمند فرصت و نيرويي است که نگذارم عقيدهاش دگرگون و ايمانش زايل شود، با آنکه خودش سالم و حتي به دور از زيان مالي و جاني است.
امام در پاسخ فرمودند: آيا ميداني اين دو قلمرو چقدر با هم تفاوت دارند؟
آن مرد گفت: آمدهام از شما بپرسم در ميان اين دو راه تکليفم چيست.
🔶 امام(عليه السلام) فرمودند: در کنار دريايي ايستادهاي، گنجشکي در دريا افتاده و در حال غرق شدن است؛ در کنارش هم مؤمني شريف و ارزشمند در آب غوطه ميخورد و هر لحظه امکان دارد در آب غرق شود. بايد کدام را نجات دهي؟ ثواب کدام بيشتر و نجات کدام مقدم است؟ اگر آن پرنده را برهاني، آن ديگري که انساني شريف است خفه ميشود.
مرد پاسخ داد: بسيار روشن است. البته بايد آن شخص را نجات دهم؛ زيرا آن پرنده در برابر چنين انساني ارزشي اندک دارد.
امام فرمودند: به همان اندازه که نجات آن مؤمن بر نجات آن پرنده کوچک برتري دارد، حفظ ايمان يک انسان از امواج شبههها بر نجات مسلماني که تنها از نظر بدني و جاني در دست کفار اسير است و هر لحظه امکان دارد کشته شود، برتري دارد.
📚 آفتاب مطهر؛ آیت الله مصباح یزدی ص ۱٣۴ و ۱٣۵
@hanif_news
سبکزندگی مدرن، عاملی برای جذب
📌یکی از ویژگیهای بارز #جنبشهای_معنوی_نوپدید، متناسبسازی مبانی خود با سبک زندگی مدرن امروز است. مؤلفههایی در #سبک_زندگی مدرن وجود دارد که موجب این تعامل و تناسب دوجانبه شده و تمایل و گرایش به این جریانها را افزایش میدهد.
❌محصول مهم سبک زندگی مدرن، سلب آرامش و بیمعنایی در زندگی است. از اینرو، بشری که در این فضا تنفس میکند، بهشدت در پی یافتن راهی برای دستیابی به آرامش، هر چند به صورت مقطعی است. به همین خاطر، این جریانها میتوانند حتی گاهی به بهانه کسب معنویت، استفاده از #مواد_مخدر را توجیه نموده و برای مخاطب، آرامشی مقطعی فراهم کنند.
⚠️در سبک زندگی مدرن، تمایز میان زندگی افراد و متفاوت به نظر رسیدن، یک ارزش محسوب شدهاست؛ به نظر میرسد، یکی از دلایل جذب افراد مشهور (سلبریتی) به جنبشهای معنوی #نوظهور و تبلیغ برای آنها نیز همین موضوع باشد و متأسفانه پیوستن به این جریانها به نوعی پرستیژ اجتماعی برای برخی افراد تبدیل شدهاست.
🔺اقدامات داعیالاسلام در برابر #مسیحیت_صهیونیستی
✍️در اوایل دوره قاجار، تبشیر #مسیحیت در ایران بسیار گسترش یافت. سید محمدعلی داعیالاسلام، از مبلغان اسلامی در #اصفهان با میسیونرهای خارجی مناظره میکرد ولی هنگامی که به هندوستان رفت، متوجه تغییر تاکتیک #مسیحیت_تبشیری شد و مطابق با آن، روش دفاع از #اسلام را تغییر داد، به همین خاطر میتوان او را پدر تبلیغ نوین اسلامی نامید.
📆در سال۱۲۷۸ ه.ش، تیزدال، معاون کلیسای انگلستان، کتاب ضد اسلامی در اصفهان چاپ کرد. علمای بزرگ #شیعه نیز مرکز #صفاخانه اصفهان را برای دفاع از اسلام تأسیس کردند تا به شبهات تیزدال جوابهای مستدل داده شود. داعیالاسلام، روحانی و پژوهشگر ادیانی، مناظرات حضوری با تیزدال داشت که در قالب یک مجله ماهیانه با عنوان الاسلام منتشر وبه سراسر ایران ارسال میشد.
🌐 بهائیت و سازمان ملل
✍️ بهائیت چندین سال پیش از تأسیس #سازمان_ملل، دفتر بینالمللی بهائی را در شهر ژنو تأسیس کرده بود. همزمان با تشکیل سازمان ملل، #بهائیت با اینکه هیچ کشوری از آن خود ندارد و فقط فرقهای تشکیلاتی است، اقدام به ورود به این سازمان تشکیلاتی نمود. بعد از سه سال نفوذ و شرکت در انواع نشستهای بینالمللی، جامعه بینالمللی بهائی، تحت عنوان سازمانی #مردمنهاد در سازمان ملل،ثبت و دارای نماینده ارشد میشود.
🔺 پس از آن، بهائیان با پذیرفتن نقشهای متعدد جهانی و نفوذ به زیرمجموعههای مختلف سازمان ملل همچون سازمان #بهداشت_جهانی، سازمان #محیط_زیست ملل متحد، #یونیسف و...، توانستند نمایندگان خود را در نشستهای مختلف بینالمللی به مأموریت بفرستند. ضمن اینکه، طرف #مشورت بخشهای مختلف این سازمان واقع شده و به بهانه فعالیتهای بینالمللی، به #تبلیغ و گسترش بهائیت در کشورها و مناطق مختلف جهان میپردازند.
🔊 اینجاست که میدانی وسیع و اثرگذار روبروی تشکیلات بهائیت گسترده میشود تا بتوانند به قول خودشان، نفوذ معنوی خویش را در حیات جامعه انسانی به کار برند.
⚠️ با وجود اهمیت و تأثیر قابل توجه سازمان ملل متحد در امور بینالمللی و #نفوذ بالای تشکیلات بهائی در سازمان ملل، بهائیان همواره سعی در سنگاندازی در مسائل ایران در امور بینالمللی دارند.
🔺برای جزئیترین مشکل خودشون کاسه گدایی دست گرفتند و ۱۲۰ هزار دلار کاسب شدند؛ برای مردمی که در انبوه مشکلات خودشون دنبال یک روزنه جزئی امید هستند، تجویز تحریم بیشتر میکنند.
#زندگی_نرمال
🔹پی نوشت: سام رجبی و رفقاش همین یک سال پیش تجمع اعتراضی توی آمریکا راه انداخته بودن که چرا بنیاد محک مربوط به درمان کودکان سرطانی ایرانی تحریم نشده و امکان کمک از سمت ایرانیان خارج نشین به این بنیاد وجود داره !😳😳
@hanif_news
▫️معاون میراث فرهنگی استان آذربایجان شرقی :
⛪️کلیساهای آذربایجان شرقی هیچ محدودیتی برای اجرای مراسم ندارند
📌معاون میراثفرهنگی آذربایجان شرقی وضعیت کلیساهای این استان را شرح داد و گفت: در آذربایجان شرقی هیچ محدودیتی برای انجام مراسم آئینی و مذهبی در #کلیساها وجود ندارد.
▪️وحید نواداد، معاون میراثفرهنگی آذربایجان شرقی، درباره وضعیت کلیساهای این استان به ایسنا گفت: تمام کلیساهای استان در شهر و روستاهای اطراف فعال هستند و هر سال در روزهای خاص مراسمهایی در آنها انجام میشود.
@hanif_news
رهبرانقلاب: در مسئله زن در قبال مدعیان غربی موضع ما مطالبه است
🔹در مسئلهی زن موضع ما در قبال مدعیان ریاکار غربی موضع مطالبه است، موضع دفاع نیست.
🔹یک وقتی سالها پیش در دانشگاه دانشجوها از من پرسیدند شما در فلان قضیه چه دفاعی از خودتان دارید؟ گفتم من دفاعی ندارم، من هجومی دارم.
🔹در قضیهی زن اینجوری است، دنیا مقصر است، دنیا که میگویم یعنی همین دنیای غرب و فلسفهی غربی و فرهنگ غربی موجود البته غرب متجدد به قول خودشان مدرنیته غرب تاریخی را من کاری ندارم آن بحث دیگری است، غرب متجدد یعنی همینی که از حدود دویست سال پیش به این طرف در همهی شئون زندگی حرفی ابراز کرده، ما در قبال اینها مطالبه کنندهایم اینها نسبت مسئلهی زن گناهکارند، مقصرند، جداً، ضربه زدند، جنایت کردند.
🔹بنابراین صحبتهایی که ما میکنیم جنبهی دفاع ندارد، جنبهی بیان نظر و عقیدهی اسلامی است، موضع اسلامی است.
🔹حتی من امیدوارم که اگر این مطالبی که دربارهی مسئلهی زن، موضوع زن مطرح میکنیم و شماها بحمدالله میبینم که مسلطید به این مسائل یا خانمهایی که صحبت کردند و کاملاً مسلطند، امثال شماها اینها را تکرار بکنید، بیان کنید، امید این هست که بتوانید روی افکار عمومی غربیها هم اثر بگذارید واقعاً چون واقعاً آنها زنهایشان در رنجند.
🔹جامعهی زن غربی امروز در یک رنج ناخودآگاه در مواردی و آگاه در یک موارد دیگری است، روی آنها هم ممکن است اثر بگذارد.
@hanif_news