🎒ʜᴀɴɪɴɢʀᴀᴘʜ|ْحَنیْنگِراف
إنَّما یُحِبُّکَ مَنْ لا یَتَمَلََّقُکَ، وَیُثْنيِ عَلَیْکَ مَنْ لا یُسْمِعُکَ💛🔓
دوستدار حقیقی تو کسی است که از تو چاپلوسی نمیکند و ستایشگر واقعی تو آن کسی است که تو را از [ستایشهایش دربارۀ تو] باخبر نمیکند 💛🌹
🎒ʜᴀɴɪɴɢʀᴀᴘʜ|ْحَنیْنگِراف
حاج قاسم راجب شهید کاظمی میگه: ❤️🩹
جانم بود و جان احمد . هیچ وقت نفهمیدم احمد من را بیشتر دوست دارد یا من او را. از هر چیزی، اگر دوتا داشتم، دوست داشتم یکی اش را ببخشم به احمد حتی اگر آن چیز کلیه بود. مثلا نگاهش که می کردم تمام دلتنگی هایم یادم می رفت. باکری، همت، خرازی و زین الدین را در چهره اش می دیدم🥺💞
خب ممنون ازتون ، ببخشید خیلی پیام شد لازم بود صحبت بشه 🙂✌️🏻
انشاءالله هرجمعه سعی میکنیم راجب ی سری موضاعات صحبت کنیم 🙂✌️🏻
دمتون گرم 🙂🌹
هدایت شده از 🎒ʜᴀɴɪɴɢʀᴀᴘʜ|ْحَنیْنگِراف
‹صَلَۍاللّھُعَلَیْڪیـٰاصـٰاحِبَالـزّمـٰان›
‹اَلـسَّلامٌعَلَیْڪیـٰااَبـٰاعَبـدِاللّٰھِالحُسَیْن›
•⊹|#یلدا |#فانتزی |#بک_گراند 📨
•------------𖥔------------•
┄•୫❥ @haningraph
•⊹|#یلدا |#فانتزی |#بک_گراند 📨
•------------𖥔------------•
┄•୫❥ @haningraph