"بعضی وقتها بهتره هیچکس رو در جریان نذاری، چون هیچکس نمیفهمه🌼♥️"
.
«صبــحـتبخـــیر»
· · · • • • • • ✤ • • • • • · · ·
-𝐉𝗼𝗶𝗻 𝐈𝗻↬@haningraph
6.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
•⊹|#فوتیج |#برنامه_ریزی |#حنین_گراف
•------------𖥔------------•
┄•୫❥ @haningraph