تو ســـــــال اول بهـــــــــــــت میخندن.
تو سال پنجـــم ازت میپرسن که...
چجوری تونستی از پسش بربیای؟
+پس همیـــــــــــــنجوری ادامه بده!
سلام حالتون چطـــــوره؟؟ 😁☁️
🎒ʜᴀɴɪɴɢʀᴀᴘʜ|ْحَنیْنگِراف
از عمیق ترین نقطه قلبم میگم؛ خیلی دلم برات تنگ شده عزیزِدلم♥️ . . . #ریلز #امام_حسین #استوری
حالاوقتشهبشینمبراتگریهکنمعزیزِقلبم؛(((:💔
1.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#میم | مناسببرایاستوریموشن 🪴
⌞ ۫ 📌 ִֶָ @haningraph ⌝
1.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#میم | مناسببرایاستوریموشن 🪴
⌞ ۫ 📌 ִֶָ @haningraph ⌝
1.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#میم | مناسببرایاستوریموشن 🪴
⌞ ۫ 📌 ִֶָ @haningraph ⌝
1.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#میم | مناسببرایاستوریموشن 🪴
⌞ ۫ 📌 ִֶָ @haningraph ⌝
1.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#میم | مناسببرایاستوریموشن 🪴
⌞ ۫ 📌 ִֶָ @haningraph ⌝
715.5K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#میم | مناسببرایاستوریموشن 🪴
⌞ ۫ 📌 ִֶָ @haningraph ⌝
700.1K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#میم | مناسببرایاستوریموشن 🪴
⌞ ۫ 📌 ִֶָ @haningraph ⌝
245.9K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#میم | مناسببرایاستوریموشن 🪴
⌞ ۫ 📌 ִֶָ @haningraph ⌝