نمیخوام رعب و دلهره بدم بهتون ولی یه چی بگم بمونه اینجا ...
.
اول اینکه این جنگ به قطع یقین انجام میشده و ک متاسفانه انجام شده و طلفات زیادی دیدیم ، استان ما شهرستان ما و شهرستان های همجوار متأسفانه آسیب زیادی دیدن هر لحظه داره بیشتر میشه هم مراکز نظامی و هم مراکز غیر نظامی و داره میزنه
.
ولی نکته بعدی اینه که «انمعیربی»، خدا با ماست و قطعاً پیروز این نبرد ما هستیم
امیدتون به خدا باشه دم افطاری واسه این داغدارا دعا کنید 💔
.
اینترنت های شهر و استان ما هر لحظه داره قطع و وصل میشه اصلا وضع مناسبی نیست
.
مواظب خودتون و خانوادهتون باشید
"hanin"
ادمین اینجا رو اداره میکنه..
هدایت شده از سایبریون حرم🇮🇷
3.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
موشک زیبای ایران شلیک شد
https://eitaa.com/cyberion_haram