هدایت شده از پلی لیستِ محبین
محمد اسداللهی و سیدنانماهنگ فرمانده کل قوا.mp3
زمان:
حجم:
10.4M
ولی امر و ببین،فاتح جنگ و ببین،صدای زنگ و شنیدی خشم تفنگ و ببین،اقتدار و ببین؛هوا فضا رو ببین،هجوم این سجیل های در شکار و ببین😎👊
#محمد_اسداللهی
#سیدنا
@playlist_mohebin
هدایت شده از S.K.H.7
گاز طبیعی در منطقه جهش ۱۰۰ درصدی داشته
قیمت سوخت و انرژی در آمریکا جهش ۵۰ درصدی داشته
موشک و پهپاد های ایران لرزه به منافع و تمامیت های آمریکا انداخته
بی وقفه با وجود شهدای عزیز از رهبری تا فرمانده سپاه و...مستمر و دقیق و با قوت اراضی رژیم حرام زاده رو شخم میزند
و در این شرایط توجه و التفات به چند نکته مهم خواهد بود
۱.اتکاء و ملجاء ما خداوند و اهل بیت خواهند بود و باید دست گدایی،توجه و انابه خودمون رو بلند کنیم و از نیروی الهی مدد بگیریم
قدرت ما اتکاء ما به خداوند است نه موشک ها
۲.باید متوجه بشیم
جنگ است و جنگ بزن بزن نیست والله قسم
جنگ یعنی دو تا میزنی یکی میخوری و الی آخر
۳.حضور هر ایرانی و ایران دوست و مومن در خیابان ها بعد از نماز مغرب و عشا ضرورتی انکار ناپذیر است این را متوجه باشیم که این کار انشاءالله کمتر از شهادت نیست
آن مرد پای لانچر وظیفه اش یک چیز است من و شما یک چیز دیگر
و درآخر
توصیه های عزیز پرکشیده حضرت آقا را به روی چشم بگذاریم و آن ها را روزانه به صورت فردی یا جمعی حتما انجام بدیم
۱)دعای توسل
۲)دعای ۴۷ صحیفه سجادیه
۳)قرائت سوره فتح
و امروز نیز برخی اکانت های رسمی مرتبط با نیروهای مسلح تقاضای دعا و صدقه داشتند
.
سلام یه کلامی عرض کنم فعلا فعالیت علمی صورت نمیگیره اما یه گله.
ملت انقلابی اقایون خانوما این چه وضعشه؟چرا خط رسانه ای رو گم کردید؟
الان به جای اینکه حملات صورت گرفته توسط نیرو های مسلح رو انتشار بدید پشتیبانی کنید اینا رو تبیین کنید نشستید بحث میکنید رهبر توی ایتا شده اقای مجبتی خامنه ای داخل تلگرام رهبر شده روحانی؟
چرا خط رسانه ای رو گم میکنید چندبار باید از یه سوراخ گزیده بشیم؟
یکم فکر کنید تنها وظیفه ما الان:
۱.کف میدون بودنه
۲.تبین و انتشار و پشتیبانی رسانه ای نیروهای مسلح
۳.هر وقت رهبر تعیین شد با تمام وجود پشتش باشیم و حضور و انتخاب شدن ایشون رو تببین کنیم.
یکم فکر کنید از خط رسانه ای دشمن بازی نخورید اینهمه داریم موشک پهباد اصابت های موفق از بچه های نیرو های مسلح میبینید بعد تهش درگیر بازی رسانه ای میشید که توش هیچ دخالتی نمیتونین داشته باشین...
و فقط نظر مجلس خبرگان مهمه و اوناهم طبق معیارای خودشون تصمیم میگیرن نه مردم شما تنها کاری که از دستتون برمیاد و میتونین انجام بدین در این باره دعا و مناجاته که فرد مناسب به دل این افراد بیوفته همین.
قاطی بازی رسانه ای دشمن نشید خط رسانه ای رو خواهشا خواهشا خواهشا گم نکنید....
اندکی صبر سحر نزدیک است...
.