eitaa logo
🎒ʜᴀɴɪɴɢʀᴀᴘʜ|ْحَنیْن‌گِراف
5.2هزار دنبال‌کننده
2.6هزار عکس
1.4هزار ویدیو
4هزار فایل
•••﷽••• «🎨 طراحی گرافیک حرفه‌ای ✨ خلاقیت، کیفیت، متفاوت . 📚 آموزش و ابزارهای گرافیکی 🚀 با ما حرفه‌ای شو . 📩 @hanin_19 | 📢 @Delvin_45»
مشاهده در ایتا
دانلود
یه بار هم گفتم ما از چی‌ناراحتیم؟از اینکه یهو اینقد بی سر صدا و اینکه یهویی شد از دهن نجس ترامپ و پاکستان فهمیدیم و مطالبه باید داشته باشی نه تحلیل نه تخریب صدرصد ما مردم خیلی چیزا از کسایی که کف میدونن کمتر میدونیم از اون فرماندهان و نوابغ هوافضا و نظامی حتما یه قضیه ای بوده... نمیشه ما هرچی بگیم اونا بگن چشم این روحیه که میگی مذاکره بی مذاکره عالیه اما باید واقعیت کف میدون توانایی ها و اینا رو در نظر بگیری... ته هر جنگی هرچقدر طولانی بشه یه مذاکره یه قطعنامه یه اتش بس اتفاق میوفته نمونه اش؟! روسیه و اوکراین نمونه اش؟ دفاع مقدس ۸ ساله هنوز داغی نمیفهمی چه بلایی سر اسرائیل اومده اون‌موقعی که کسی نمیتونست ی تیر سمت اسرائیل بندازه یا اگه مینداخت از سازمان ملل محاکمه میشد تمام‌افکار عمومی میگفتن چیکار اسرائیل داری ؟! اون موقع رو با الان مقایسه کن که همینجوری زرت زرت میخوره افکار داره علیه اسرائیل میشه هم‌اسرائیل هم امریکا اینا رو نگاه کن اون موقعی که کسی نمیتونست اسم پایگاه امریکا رو بیاره با الان که اینقد پایگاه هاشونو زدیم مقایسه کن این دستاورد هارو به یادت بیار کشورای عربی قبل جنگ و‌ بعد جنگ رو‌ مقایسه کن... این نکته سوم
اتفاقا این جنگ چه این جنگ‌رمضان چه ۱۲ روزه بهونه خوبی شد که ما اصل جنگ رو درک‌ کنیم که جنگ زد و‌خورد داره اینهمه گفتیم اسرائیل نابود شه به سادگی نیست اینهمه میگیم ما قوی هستیم تو ذهن خودمون باید تعریف از قوی بودن ببینی چیه خیلی از همین کانالای ایتا بازم اینایی ک چند میلیون دارن و تحلیل چرت و پرت میزارن تفکرشون این بود که واو ما قوی هستیم اصن موشک بالا سرمون نمیاد و این درک رو پیدا کردن که خیر شما با دوتا از غول های فناوری طرفی به هر حال ضربه رو میخوری فرمانده ها ترور میشن چه توی این جنگ توی ۸ سال دفاع مقدس هم همین بوده... شما کتاب خط مقدم برای شهید طهرانی مقدم رو بخون اون موقع که اقای زین الدین شهید شد چجوری بوده ایشونم فرمانده بود دیگه؟! اینا طبیعت جنگه نباید رویایی فکر کنی همین کانالا ناله میکردن چرا پدافند ضعیفه خب برادر من اسرائیل با اون همه دبدبه کبکبه اونهمه تکنولوژی با اون همه پدافند خفن داره موشک میخوره تو میخای نخوری؟!چیزی زدی؟! در نهایت باید مطالبه داشت شما کف میدون نیستی نمیدونی چخبره فقط باید بگی چرا این اتفاق افتاد رهبر شهیدمون هم گفت مطالبه نه تخریب الان تنها کاری که کانالای ایتا نمیکنن مطالبه اس همه با ذهن ناقصشون نشستن تحلیل میکنن یا تخریب چارتا متخصص از فضای نظامی نیستن که یا از فضای دیپلماسی چارتا ادم مث من و شمان که فقط کانال زدن خبر میزارن توش تحلیلاشونم فقط افکارشونو میده نه کف میدون رو من خیلیاشو دیدم غلط دراومده شما وظیفه ات مطالبه هستش... که همچین امری توی صدا سیما هم اتفاق افتاد شبکه افق شبکه ۳ اینهمه نیومدن تحلیل جرت و پرت بدن متخصص و کارشناس دعوت کردن مطالبه کردن هم از مسئولین هم از متخصصین... این نکته چهارم
بعد یه زمانایی بود طرف به امریکا اهم میکرد امریکا تا خشتکشو‌ نمیکشید رو سرش ولش نمیکرد حالا اینهمه خورده گفته باش بیا مذاکره فقط بزار رد شیم تنگه هرمز میفهمی چقد حرفه؟!داغی هنوز متوجه نیستی انتقام هم گرفته میشه چه زود چه دیر نباید هیجان زده عمل کرد هی گاز بدی هی بری جلو یه وقتایی باید صبر کنی بعد من از این کانال ها یه سوال دارم تحلیل شر و ور میزارن جایگزین به جز اتش بس و مذاکره چی داشتید؟ بزنیم تا نابود شه؟! بعد مثلا فکر نمیکنی افکار عمومی میگن نگا ایرانو امریکا گف هرچی بدی میپذیرم بعد قبول نکردن کمر بستن به کشتن اسرائیلیا و امریکاییا و علیه ت بشن؟ اونا نمیفهمن که امریکا بد عهد هستش اوناام با رسانه قوی شون میان میگن امریکا گف بیا هرچی میخای میدم ایران قبول نکرد تقصیر اوناس همه علیه ت میشن... یا فضای موشکی بیش از حد ضعیف شه نتونیم درست بزنیم‌؟! اینهمه احتمال وجود داره اینقد اگه ساده بود که میگرفتیم همون اول میزدیم... یه سری کانالا باز میگن چرا شروع کننده جنگ نیستیم خب منم سوالم اینه اگه جنگ رو ما شروع کنیم پیش دستانه و باز افکار عمومی و اینترنشنال و رسانه هار قوی غربی بگن ایران جنگ طلبه میخاین چیکار کنین؟حالا نه افکار عمومی که مهمه دارین نه میدون بعدشم اینقد میخوری مجبوری دیگه تو پیشنهاد اتش بس بدی نه اونا یا صد تا احتمال دیگه که ما خبر نداریم ما افکار عمومی جز ایتا واقعا دستمون نیست الان رسانه های غربی به شدت مهمن که علیه امریکا و اسرائیل شدن این نکته پنجم
نکته اخر هم دربار پیروزی یا باخت پیروزی تعریف داره در شرایط مختلف یکی یه بار اینقد بخوره زنده بمونه پیروز میشه یکی یه چک بخوره بازنده میشه... ایران توی افکار عمومی همیشه موضع ضعف رو داشته خیلیا ام قابلیت موشکی و جرعتمون رو نمیدونستن چی به چیه اینکه ما ضربه خوردیم از نظر اونا شکست نیست میگن خب ایران جنگ ۸ ساله هم‌همین بوده توی دید عمومی ضعیف بوده طبیعیه اینجوری ضربه بخوره ولی امریکا و اسرائیل کسی سمتشون نمیتونسته سنگ پرتاب کنه ابر قدرت هم بودن تو افکار عمومی بعد دیدن یه کشور به ظاهر ضعیف تو ذهنشون گرفته دوتا ابر قدرت رو زده چه زیاد چه کم برای اونا امریکا شکست خورده هستش نه ایران... همینطور زدن جت هاشون کروز هاشون همه اینا موفقیته که ماشالا کانالای به ظاهر انقلابی ایتا دغدغه شون این شد که چرا خلبان رو نگرفتیم لاشی کل رسانه های دنیا جفت کردن گرفتیم جت امریکا رو زدیم بعد تو با ۵۰۰ کا پاشدی میگی چون خلبان رو نگرفتیم باختیم؟!😂😂 نمیگن غول تکنولوژی خورده زمین هیمنه اش شکسته میگن چرا خلبان رو نگرفتیم و خنده داره واقعا و اینکه برای ماام همینه توقعات توی رسانه های ایتا اینقد رویایی شده ماشالا به کمتر از ویران کردن اسرائیل واسشون باخته😂 اینهمه نبوغ و تسلط اطلاعاتی ایران رو نمیبینی ۶ تا سوله بوده موشک ایمقد نقطه زن بوده و اینقد اطلاعات دقیق بوده توی سوله ای خورده ک توش تجمع بوده به این میگن تور اطلاعاتی مگرنه اسرائیل امریکا طبیعیه براشون کل گوشی و اطلاعات و رسانه و تا ناموس جهان دستشونه اینجوری ترور نکنن و اطلاعات نداشته باشن پس چیکار کنن؟! اینم از قضیه ی باخت و برد که توی ذهنتون درست شه عزیزانم تفرقه نداشته باشید به نیرو های دیپلماسی و نظامی شک نکنید طرف همش تو جنگ بوده قطعا مایی که همش توی خونه این اجزای یه موشک هم نمیتونیم نام ببریم براش کسب تکلیف نمیتونیم کنیم و بگیم چیکار کن تنها وظیفه ما الان مطالبه و کف خیابون بودنه صدرصد یه سری ضعف توی بحث نظامی اطلاعاتی و دیپلماسی هست طبیعیه ایناهم هم ناراحتی داره و هم باید محرک شما بشه برید سمت علم چه دیپلماسی چه اقتصاد و باعث تحولات نوین بشید به چارتا کانال جرت و پرت و ادمینی و ... بسنده نکنید نیاز های کشور رو بشناسید یادبگیرید چجوری برطرف میشه و برید دنبالش کار سختی هم هست اما با توکل به خدا و‌توسل به ائمه همه چی درست میشه... اینم نکته آخر
به به خداقوت ادمین‌محترم. . من که کفم برید ، جواب سوالاتی که داشتمم گرفتم .. امیدوارم بقیه هم همینطوری باشن🕶🧢
🎒ʜᴀɴɪɴɢʀᴀᴘʜ|ْحَنیْن‌گِراف
💯سلام من در حد فهم خودم جواب میدم اول اینکه واقعیت میدون تا مطالبی که رسانه های ایتا نشون میدن فرق
خب حالا که ادمین‌یه‌سری مباحث و روشن کرد بگین ببینم اصن خوندین‌یا نه !؟ متوجه شدین‌چیشده؟؟ بازم‌سوالی هست !؟ الا فعمیدی؟😂 هم‌ میتونید ناشناس پیام بزارید هم پی وی هر طور راحتین فقد منتظرم جوابتون نسبت به این مطالبه چیه🕶🧢 @hanin_19 https://abzarek.ir/service-p/msg/2452063
آقا درسته طولانیه ده دیقه زمان نمیبرع خوندنش ، یه وقت بزارید بخونید 👨‍🦯 بنده خدا ای همه تایپ کرده ،عی بابا
🎒ʜᴀɴɪɴɢʀᴀᴘʜ|ْحَنیْن‌گِراف
نکته اخر هم دربار پیروزی یا باخت پیروزی تعریف داره در شرایط مختلف یکی یه بار اینقد بخوره زنده بمونه
و و و یه نکته دیگه هم به چشمم اومد که بگم انقلابی بودن رو اشتباه نگیرید با بستن دهن... انقلابی باید روحیه جهادی مطالبه گر داشته باشه اگه کسی میگه رهبری رهبری و ۱۰ تا کتاب از ۱۰۰ ۲۰۰ کتاب رهبری خونده باشه چارتا سخنرانی گوش‌کرده باشه میدونه رهبری تاکید زیادی رو مطالبه داشتن پس نگید از رهبری جلو نزنید! رهبری گفت تخریب نکنید نگفت مطالبه نداشته باشید
یه سری فتنه برای رهبری پیش میاد که به دست ما و مطالبه ما باز میشه شما یه احتمال بده رهبری بگه مذاکره نه پافشاری کنه اطرافیان هم گوش بدن بعد توی جنگ هر اتفاقی افتاد میگن تقصیر رهبره رهبر توی بقیه مذاکره ها هم اخطار داد ولی گفت مردم مطالبه کنن و‌خودش هم اخطار داد افرادی که میگن مذاکره حتما با خود رهبری اوکی شده اینجوری مذاکره قبلی هم که رسید به جنگ و به ترور خود رهبر انجامید با نظر رهبری اوکی شده پس همه چیز تقصیر رهبر شهیدمونه؟ برجام چطور ؟! مذاکره ای که باعث‌شد برای ی مدت صنعت اتمی ما از بین بره چطور اونم نظر رهبری بود؟!
همه اون‌ زمان تمام انقلابی هارو گول میزدن با لفظ اینکه نه ما بدون رهبر آب نمیخوریم همه هم‌خوش باور و ساده انقلابیا هم میگفتن خفه شید جیکتون درنیاد از رهبر جلو زدید... خواهشا ساده نباشید فرق مطالبه و انتقاد و تخریب رو متوجه باشید داداشای من آبجیای من مسائل پیچیدس شما مطالبه کن نه از رهبری جلو زدی نه از رهبری عقب موندی منم گفتم خیلی بعید نیست همه بزارن رو مذاکره رهبری بگه نه اینا گوش کنن بعدش توی جنگ تمام ضربات به رهبری نسبت داده بشه تمام تقصیرا بیاد گردن ایشون ماشالا غربگرا و نفوذی کم نداریم توی جامعه بگیرن علیهشون کودتا کنن مطالبه یک امر ضروریست توی جامعه نگید از رهبری جلو زدیم فلان زدیم تجارب قبلی رو بیارین جلو چشمتون ساده نباشید اینقد(:
🎒ʜᴀɴɪɴɢʀᴀᴘʜ|ْحَنیْن‌گِراف
💯سلام من در حد فهم خودم جواب میدم اول اینکه واقعیت میدون تا مطالبی که رسانه های ایتا نشون میدن فرق
من چیزی نمیگم دیگه خودتون بخونید ((((((((: 🧢🕶فقط میتونم بگم این ادمین در این مسائل مطالباتی خبره‌س، سوالی داشتین بپرسید