🎒ʜᴀɴɪɴɢʀᴀᴘʜ|ْحَنیْنگِراف
اول سال تحصیلی ۴۰۳ بود دانشگاه که قبول شدم شماره شون و پیدا کردم و باهاشون تماس گرفتم ..!! معلم پیش
دیدار من بعد از اون تماس و بعد از اون اردیبهشت اینجا بود ..
گلزار شهدای معلم و دانش آموز شهید . .
شهید سمیرا بسارده..
بار اولی که مزارشون پیدا کردم اطراف خاکی بود و هنوز چیزی به اسم سنگ مزار نبودش ، رو خاک و این گوشه کناری نشستم تا میتونستم دلتنگی چندسالمو خالی کردم ولی دیگه دیر شده بود خیلی .. پشیمونم چرا زودتر نرفتم دیدنش 💔✨
ولی بعد از شهادتش هر موقع میرم گلزارشهدا حتماً به این قطعه هم سر میزنم ((:
روزت مبارک عزیز دلم ،مهربونم ((: ❤️✨