نظرتون و تو ناشناس واسم بنویسید 🥰
اون بالا سنجاق شده👍🏻
-𝐉𝗼𝗶𝗻 𝐈𝗻↬@haningraph
اقا اینا همش الکیه ارتباط مرتباط فقط درجه اخره
کلا شما نباید با ادمی حرف بزنید اون چند ماه حیاتی اول بچسبید بهکارتون انگیزه منگیزه و اینا همش شر و وره یه مشت حرف چرت و پرت تلقینیه اتفاقا رشد از توی بی انگیزگی میاد که تو داری کار میکنی بدون انگیزه و با درد یدونه هدف رو بگیرید برید جلو
نه ادمای توی راه مهمن
نه افراد توی اینکار مهمن
فقط شخص خودت و علاقت و پشتکارت مهمه هیچی دیگه مهم نیست
توکل به خدا میکنی شروع میکنی میری جلو درامدم وقتی میاد که تو به اندازه کافی خوب بشی و خفن بشی خودش تق تق در میزنه میاد سراغت
والسلاممم👨🦯
از مدیر پاشکسته به ممبرای کانال ، سیلام.. 😂 🤕
امروز همش ناشناس داریم هرچی بپرسید جواب میدم ☺️✨