110.8K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یا به قولی .. همیشه بهم میگفت ؛ « اونایی که حرف میزنن تو خالی ان
قلک پر هیچوقت صدا نمیده »❤️🩹
#استوری_موشن
🎒ʜᴀɴɪɴɢʀᴀᴘʜ|ْحَنیْنگِراف
بسم ࢪب القلوبِ المُنکَسِرَه💔✨
بسم ࢪب القلوبِ المُنکَسِرَه💔✨
🎒ʜᴀɴɪɴɢʀᴀᴘʜ|ْحَنیْنگِراف
گاه نعمت ها به شکل یک انسان وارد زندگی ما میشوند 🙃✨ -𝐉𝗼𝗶𝗻 𝐈𝗻↬@haningraph
.
خدایا باری که به دوش دارم ولی کسی خریدارش نیست را بخر.
چرا که وقت کم است و راه طولانی و مسیر سخت....(((:♥️✨
.
-𝐉𝗼𝗶𝗻 𝐈𝗻↬@haningraph
دوستان میشه یه حمد شفا و یه دو رکعت نماز شفا واسه مامان بزرگم بخونیدد؟! مرسی ازتون (((: