eitaa logo
حقیقت مسیحیت صهیونیست
325 دنبال‌کننده
6هزار عکس
4.8هزار ویدیو
77 فایل
بررسی و نقد اخبار، شبهات ،آثار و مفاهیم مرتبط با دین مسیحیت و یهودیت و رفتار پیروان این دو دین و حوادث و رخدادهای مهم کشورهای مسیحی نشین و رژیم اشغالگر صهیونیستی با حضور اساتید مجرب ادیان.
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از صدای ایران | VOI
💢 فقر در انگلیس به بالاترین میزان در دو دهه اخیر رسید 👈 بر اساس نتایج مطالعه یک بنیاد انگلیسی، ۵۶ درصد از خانواده‌های افراد شاغل در این کشور در فقر به‌سر می‌برند و در این بین تعداد کودکان و بازنشستگانی که در فقر زندگی می‌کنند به شدت افزایش یافته است 🆔 @voinews
هدایت شده از مرکز رشد ونوآوری حوزه های علمیه
دومین فراخوان پروژه های پژوهش مشترک ایران و روسیه پژوهشگران ایرانی می‌توانند از تاریخ 24 دی 1398 تا 6 فروردین 1399 پروپوزال‌های مشترک خود را در رشته های مختلفی از جمله تاریخ، باستان‌شناسی، قوم‌شناسی و انسان‌شناسی؛ اقتصاد؛ زبان‌شناسی و مطالعات فرهنگی؛ فناوری اطلاعات، سیستم‌های کامپیوتری و هوش مصنوعی و غیره در سامانه صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور ثبت نمایند. جهت کسب اطلاعات بیشتر: https://b2n.ir/804323
در آمریکا اگر کسی میخواد به ترامپ فحشی بده که بدش بیاد باید بهش بگه تو مسیحی نیستی... ایشون خیلی تعصب دارند که خودشوند یک مسیحی واقعی و ناب نشون بدن.... ✝مسیحیت تبشیری_نقد و تحلیل 🆔 @n_masihiat
13.84M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
۴-بشارت کتاب مقدس درباره امام زمان ع-استاد محمدتبار-محرم۱۳۹۸-tv
5.29M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
۵-ذبح عظیم درقرآن چه کسی می باشد؟-استاد محمدتبا-tv
15.63M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
۶- دوازده رئیس درکتاب مقدس تورات چه کسانی می باشند؟-استاد محمدتبار-tv
آمریکا و غارت آثار تاریخی ایران
درحالی که رسانه‌های تبشیری همواره سعی بر اشکال‌گیری و نشان دادن اینکه اسلام حقوق زن را رعایت نکرده، اما کتاب مقدس خودشان حاوی مطالبیست که پاسخ منطقی و قانع‌کننده‌ای را نمیتوان به آن داد... زنان‌نمیتوانند به مردان چیزی(در امور دینی) یاد دهند. زنان نباید بر مردان مسلط شوند صرفا چون زن‌ها بعد از مردها متولد شده‌اند!! تصور کنید این آیاتی از قران بود.... ✝مسیحیت تبشیری؛ نقد و تحلیل 🆔 @n_masihiat
نقد «فیلم مردم در آب مطهر» از استاد حجه السلام پیشاهنگ کارشناس رسانه و ادیان: محتوای این فیلم، مضمونی تبشیری و ضد اسلامی دارد. داستان این فیلم به ظاهر و در لایه نخستین، داستان مهاجرین افغانی است که به شکل غیر قانونی وارد ایران میشوند و قرار است از ایران به اروپا مهاجرت کنند. اما واقعیت فیلم در لایه دوم و زیرین، داستان مهاجرین ایرانی است که به ترکیه میروند و میخواهند از ترکیه به اروپا سفر کنند. کُدهای این لایه دوم در لایه اول کاشته شده و با کد هایی که داده میشود مخاطب میتواند به راحتی به درک این معنا برسد. ازجمله اینکه تمام بازیگران اصلی، ایرانی الاصل هستند و بارها در فیلم به گذرگاه ترکیه برای مهاجرت اشاره می- شود؛ همان جایی که گذرگاه مهاجرین غیرقانونی ایرانی به اروپاست. دیالوگ قاچاق بر ایرانی که در اوایل فیلم میگوید: »شما میرید اروپا عشق و حالش رو میبرید و ما موندیم تو این جهنم« تأکیدی است بر شرایط دشوار ایران و میل ایرانیها به مهاجرت. فقدان یک پالن از زندگی معمولی و شهری ایرانیها نیز مؤید دیگری بر وجود این واقعیت است که فیلمساز، داستان مهاجرین ایرانی در ترکیه را مطرح میکند و اتفاقات فیلم، مربوط به ایران و ایرانیهاست. هرچند که این داستان برای مهاجرین افغانی هم صحت دارداما حقیقت فیلم در لایه سوم، ورای اینهاست. حقیقت این فیلم مهاجرت یک نسل مسلمان از دین اسلام به دین مسیحیت است. گذرگاه ترکیه با ماهیت آسیایی ـ اروپایی نیز همان نقطه تردید و انتقال است. هرچند مهاجرین ایرانی که از طریق ترکیه به اروپا سفر کرده‌اند به خوبی با فعالیت گروههای تبشیری در ترکیه آشنایی دارند و بسیاری از مسلمانان مسیحی شده در میان مهاجرین، اولین مواجهه خود با مسیحیت را در ترکیه معرفی کرده‌اند و تعداد زیادی از آنها در همان ترکیه دین خود را تغییر داده اند. چنانچه در این فیلم نیز می‌بینیم هدف اصلی اغلب این مهاجرین نیز از تغییر دین، گرفتن اقامت در اروپاست ولی در اینجا خارج از فضای نقد فیلم بیان این نکته ضروری است که اگرچه این افراد نه به دلیل اعتقادی و بلکه به دلیل مهاجرت دین خود را تغییر میدهند ولی غالباً با پیگیری مستمر دستگاه تبشیر مسیحیت، بعد از تغییر دین، به دینداران جدی مسیحی تبدیل شده و گاه در نقش یک مبَشِّر در میان خانواده و اقوام و دوستانشان ظاهر میشوند. اما به فیلم که برگردیم با کدهای فراوان کارگردان برای این لایه سوم مواجه میشویم. در سکانس اول فیلم، »رونا« میگوید به آلمان که برود در مقابل کلیسای شهر مونیخ عکس میگیرد و برای بقیه میفرستد. در ادامه ی فیلم در هر سکانسی که فشار بر حامد سنگین تر میشود، با صدای ناقوس کلیسا در موسیقی فیلم، آرامش به صحنه برمیگردد. با پیشنهاد مسیحی شدن به حامد، مضمون فیلم کامالً آشکار شده و در سکانس پایانی با افشای راز »رونا« )انجیلی که در کیف او بوده است( پیام تبشیری فیلم کامل میشود. اما نام فیلم و لوگوی آن در پایان بندی و ضربه محکم ناقوس روی آن، افشای ماهیت کاملا تبشیری فیلم است: نوشته شدن حرف »آ« به صورت صلیب آن هم با تأکید بر آن )به واسطه رنگ سرخ( و استفاده از لفظ مطهر برای آب که اشاره‌ای آشکارا به غسل تعمید دارد ،از این رو پیام تبشیری این فیلم برای مبلّغین و مبشّرین مسیحی و همچنین مسلمانان مسیحی شده ایرانی و افغانی بسیار آشنا و قابل درک است. البته یک فیلم به صرف بیان داستان مهاجرت و تغییر دین، تبشیری نمیشود و مسئله اصلی این فیلم رویکرد ضد اسلامی آن و مرثیه ای است که برای مسلمانان مسیحی شده می خواند.
این رویکرد ضد اسلامی از ابتدا با تصویری که از افغانستان )و شما بخوانید اسلام( به عنوان یک کشور اسلامی ترسیم می کند شروع میشود. فیلم از همان ابتدا جامعه افغانی و فرهنگ افغانی را یک فرهنگ جنگ زده، خشن، غیرآزاد، غیر دموکراتیک و از همه مهمتر یک جامعه و فرهنگ »زن ستیز« معرفی میکند. در واقع فیلم هیچ نکته مثبتی از جامعه افغانی نشان نمیدهد و معدود شخصیت های مثبت افغانی در فیلم نیز همان کسانی هستند که از افغانستان با قصد مهاجرت گریخته و از قضا یا ترک نماز و روزه کرده اند ، یا خود را همجنسگرا معرفی کردند و یا راه مسیحیت را در پیش گرفتند. نکته جالب توجه در اینجا نیز این است که بارها در فیلم به نقل از سعید برادر حامد می شنویم که مسیحی شدن بهترین راه مهاجرت است. چنانکه گفتیم داستان فیلم در سه لایه روایی موازی در سه سطح حرکت میکند و وقتی فرهنگ خشونت و زن ستیزی به جامعه افغانستان نسبت داده میشود معنی اش خشونت و زن ستیزی در ایران و همچنین اسلام است. هرچند خشونت در جامعه ایرانی نیز به طور واضح در داستان به نمایش درآمده است و نوع برخورد خشن و نامناسب و ظالمانه تنها ایرانیهایی که در فیلم می‌بینیم نسبت به مهاجرین افغانی علاوه بر آنکه توهین به جامعه و فرهنگ ایرانی است، به طور واضح برای تشدید فرهنگ خشونت در کشورهای اسلامی کاشته شده است. اگرچه باید بپذیریم در ایران کسانی هستند که به خواهران و برادران افغانی با نگاه تحقیر آمیز می‌نگرند و به آنها ظلم میکنند اما نمیتوان منکر مهمان نوازی جامعه ایرانی و دوست‌های عمیق و مشترکات فرهنگی و زبانی این دو ملت شد. اما فیلمساز به جای ارائه نمایشی منصفانه از این حقیقت دوگانه، تنها سیاه نمایی کرده و عملا نفرت را بین دو ملت ترویج میکند. این در حالی است که امروز ملتهای ایران و افغانستان بیش از هر زمان دیگری در طول تاریخ به هم نزدیک شده و با شهادت مجاهدان لشگر فاطمیون در کنار ایرانیها در نبرد با تکفیر و تروریسم منطقه، خون این دو ملت با هم ممزوج گشته و این برادری خونی اتحادی اسلامی را نوید میدهد. در این شرایط تولید چنین فیلمی موهن نسبت به روابط ملتهای ایران و افغانستان، می‌تواند به این رابطه‌ی در حال تقویت، لطمه زده و بعید نیست که تعمدی نیز وجود داشته باشد. چه آنکه دشمن اسلام همواره از اتحاد ملتهای مسلمان بیم داشته و هرگاه بوی اتحاد به مشامش می‌رسد طرح‌های تفرقه افکنانه بسیاری را اجرا میکند و این مسئله را در رابطه با ملتهای ایران و عراق در چند سال گذشته به وضوح مشاهده کردیم و به نظر میرسد این بار رابطه ایران و افغانستان هدف قرار گرفته است. اما سیاه نمایی گفته شده در روایت این فیلم در لایه سوم یعنی روایت مهاجرت از اسلام به مسیحیت بسیار پررنگتر و غیر منصفانه تر ظاهر میشود. همچنان که در دو الیه نخست داستان، »خشونت«، »زن ستیزی« و »عدم آزادی« سه ویژگی جوامع و فرهنگ افغانستان و ایران است، همین سه ویژگی به جامعه و فرهنگ اسلامی تسری و تعمیم داده میشود و حتی می‌توان گفت فیلمساز با جدا کردن افرادی از جامعه افغانی، قصد دارد این صفات رذیله در فرهنگ افغانسان را نتیجه سلطه فرهنگ اسلامی معرفی کند. به همین ترتیب نیز همانطور که دلیل مهاجرت افغانیها از افغانستان به اروپا، »جنگ و خشونت«، »زن ستیزی« و »عدم آزادی« در افغانستان معرفی میشود، همین سه دلیل برای مهاجرت مسلمین از اسلام به مسیحیت ترسیم می شود.