قشنگیش به اینه که اگه طرف بد بود
ولش نکنی بری
کنارش بمونی، جمع و جورش کنی...
لازم بود خيلی جدیتر برخورد كنی ولی
درستش کنی.
دوست داشتن و موندن با کسی که
هیچ عیب و ایرادی نداره که هنر نیست!
آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا؟
بی وفا حالا که من افتاده اماز پا چرا؟!
نوشدارویی و بعد از مرگسهراب آمدی.
سنگدل اینزودتر میخاستی حالا چرا؟
شهریار.