هدایت شده از "ܠوߊܢܚ݅ܭܩܢ"
یه فکت محبوبی هست که میگه:
_با خنده تعریف میکنی چیزی رو که با گریه تجربه کردی:))))))
میدونم هممون یه غمی داریم که بخاطرش دور هم جمع شدیم و پناه آوردیم به مجازی
ولی یه چیزی که فکر خیلیارو این روزا درگیر کرده خودکشیه
میخام مث یه دوست بهتون بگم که بچه ها با خودکشی همه چی حل نمیشه و اگه خدایی نکرده بمیرید مشکلات بدتری به وجود میاد و خیلی بدتر میشه
خیلیاتون مثل خودم از درداتون به کسی نمیگید و بعضیاتون یکی از دلیلی نگفتنتون شاید درد کشیدن دیگران به خاطر مشکلتونه
پس شمایی که دوس ندارید با مشکلتون فکر بقیه رو درگیر کنید با نبودنتون نشکونید طرفو
شاید اون طرف نتونه نشون بده چقدر دوستون داره!
شاید طرف تو ابراز علاقه مشکل داشته باشه.
یه مدت حال بد من برات مهم بود و دنبال باعث حال بد روحی و جسمی من بودی
الان خود تو باعث حال بد منی خود تو
دلم برا بغل کسی تنگ شده که تو عمرم بغلم نکردم و میدونم قرار نیس بکنم و این حسرت میشه