کسی در این شهر به من اعتماد ندارد...
همه میدانند صدای تو که بیاید،غید همه چیز را میزنم:)
عزیزان دلم!
سایت مشکل داره و درستنمیشه یه ناشناس دیگه درستمیکنم شب اونجا چت میکنیم
میگه که ..
مردی آن نیست که هرروز دلی را ببری ..
مردی آن است ک یک دل ببری ،
پس ندهی:) 💔
سخنی،حرفی،درد و دلی ،انتقادی،پیشنهادی
درخدمتم
https://daigo.ir/secret/71890690063
امروز تولدته و مث دوسال پیش نیستم پیشت
و خودت متوجه نیستی که چقدر سخته برام
نمیدونی که با اومدنت چه انگیزه ای برای زندگی کردن بهم دادی
اگه تا الان زندم و امید دارم به خاطر خودته
هر شب دارم با صدای ریحان گفتنت میخابم دور سرت بگردم
میدونم این پیامو نمیخونی ولی خواستم بنویسم
تولدت مبارکمون باشه فندق من🙂🫀🫂