امروز تولدته و مث دوسال پیش نیستم پیشت
و خودت متوجه نیستی که چقدر سخته برام
نمیدونی که با اومدنت چه انگیزه ای برای زندگی کردن بهم دادی
اگه تا الان زندم و امید دارم به خاطر خودته
هر شب دارم با صدای ریحان گفتنت میخابم دور سرت بگردم
میدونم این پیامو نمیخونی ولی خواستم بنویسم
تولدت مبارکمون باشه فندق من🙂🫀🫂
"حال من بد نیست و یعنی هیچ جای بدنم درد نمیکند ولی اگر بخواهی حالم را عمیقتر جویا شوی باید به تو بگویم که به هیچوجه از زندگی خوشم نمیآید."