کجایی؟؟
نیستی نمبینمت
همین الان مامانتو دیدم بغض خفم کرد 🙂
هی چشم میچرخوندم ببینم توام باهاشی یا نه
ندیدم🙂
دلمبرات تنگ شده دلقک من
البته دیگه مال نیستی
هفت ماهه مال من نیستی ولی نمیتونم قبول کنم!
و من...
همون دختره مغرور و درونگرایی ام
که هیچکس الخصوص اون نمیدونن که دوسشون دارم:)
الانم این کانال و زدم تا بتونمبا نوشتن خالی شم؛
بتونم بنویسمشاید اون بخونه و از عشقم نسبت بهش متوجه شه که فکر نکنم بخونه🙂