و من...
همون دختره مغرور و درونگرایی ام
که هیچکس الخصوص اون نمیدونن که دوسشون دارم:)
الانم این کانال و زدم تا بتونمبا نوشتن خالی شم؛
بتونم بنویسمشاید اون بخونه و از عشقم نسبت بهش متوجه شه که فکر نکنم بخونه🙂
هدایت شده از - مَـن مـودی .
7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
لطفا لطفا لطفا تو زندگی من نیا!
- مَـن مـودی .
هدایت شده از اُقیانوٰس ِآبي𓍢ִ໋
3.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
قلبمو پس به من بده..:)
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
به من حق بدین که حاضرم فدای ایشون بشم!🥲
زیباییش رو اصلا نمیدونم چجوری بیان کنم!✨❤️🔥
#دیدنی
حرفِ دل:)
قلبمو پس به من بده..:) ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
خدایی فداش شدن کوچیک ترین کاریه که میشه کرد
زیباییش توصیف ناپذیره
هیچوقت دلم برای ورژن قبلیم تنگ نمیشه ، میدونی چرا ؟
چون اون یه آدم ترسو ، ساده لوح ، مظلوم و خوش قلب بود و به درد این زندگی و این جهان نمیخورد :)!
خوش قلب بود ولی مسئله زندگی قلب نبود ..