هیچوقت دلم برای ورژن قبلیم تنگ نمیشه ، میدونی چرا ؟
چون اون یه آدم ترسو ، ساده لوح ، مظلوم و خوش قلب بود و به درد این زندگی و این جهان نمیخورد :)!
خوش قلب بود ولی مسئله زندگی قلب نبود ..
هدایت شده از اُقیانوٰس ِآبي𓍢ִ໋
اولا خودمو میکشتم که به یه بهونه ای فقط برم بیرون خوش گذرونی!؛
الان ایجوریم که خودمو میکشم که فقط تنها بمونم خونه!