فقط خدا میدونه که وقتی شنیدم یکی اسمتو صدا زد چقد دلم خواست بیرون باشم و ...
وقتی اومدم بیرون دیدم نیستی چقد زد حال خوردم که ای کاش زودتر میومدم
1404/2/6
17:25
تاریخی فراموش نشدنی . . .
تاریخی که بدترین شکستن قلب رو تجربه کردم.
تاریخی که نمیخام هیچ وقت برسه و چند ماه دیگه میرسه و فقط میتونم بگم خدا به دادم برسه که نمیرم🙂🥲
هدایت شده از اُقیانوٰس ِآبي𓍢ִ໋
حرف میزنم
ولی تو سرم با خودم!
شاید دلیل بیشتر سردردام برای همینه!!!🤷🏻♀️🙂
هدایت شده از اُقیانوٰس ِآبي𓍢ִ໋
توجه زیادی هم آدما رو ازت دور میکنه!
التماس زیادی هم پر رو شون میکنه!
با محبت زیاد هم خوشی به دلشون میزنه!؛
خلاصه بگم، به هرکسی زیاد از حدش اهمیت ندین..:/
حرفِ دل:)
توجه زیادی هم آدما رو ازت دور میکنه! التماس زیادی هم پر رو شون میکنه! با محبت زیاد هم خوشی به دلشون
کلا اگه از هر چیزی از حدش بگذریم تنها چیزی که برامون پیش میاد یه ضربه است
+ چرا دوسش داری ولی میدونی ک بهش نمیرسی؟:)
_ چرا نفس میکشی وقتی میدونی تهش مرگه؟:))️