هدایت شده از اُقیانوٰس ِآبي𓍢ִ໋
حرف میزنم
ولی تو سرم با خودم!
شاید دلیل بیشتر سردردام برای همینه!!!🤷🏻♀️🙂
هدایت شده از اُقیانوٰس ِآبي𓍢ִ໋
توجه زیادی هم آدما رو ازت دور میکنه!
التماس زیادی هم پر رو شون میکنه!
با محبت زیاد هم خوشی به دلشون میزنه!؛
خلاصه بگم، به هرکسی زیاد از حدش اهمیت ندین..:/
حرفِ دل:)
توجه زیادی هم آدما رو ازت دور میکنه! التماس زیادی هم پر رو شون میکنه! با محبت زیاد هم خوشی به دلشون
کلا اگه از هر چیزی از حدش بگذریم تنها چیزی که برامون پیش میاد یه ضربه است
+ چرا دوسش داری ولی میدونی ک بهش نمیرسی؟:)
_ چرا نفس میکشی وقتی میدونی تهش مرگه؟:))️