یکی از اخلاقای بد من اینه که نمیتونم قهر کنم با بعضیا
با کسایی که خیلیییییی دوسشون دارم و برام عزیزه
اما بعضی وقتا لازمه
لازمه که سرد باشی
لازمه که باهاشون حرف نزنی تا بفهمن که خیلی برات مهمن و انقد از اینکه بلایی که سر خودشون بیارن نگن:)
شانس فقط اونجا که ایرپاد گذاشتی داری تو بارون قدم میزنی یهو اهنگه باران میبارد امشب امید بیاد🥲
قوی ترین انسان ها؛
کسانی هستند که شب ها گریه میکنند و درد میکشند و فردا صبح با انرژی به زندگی ادامه میدهند.
هدایت شده از اُقیانوٰس ِآبي𓍢ִ໋
<خب ممبرای گلم>
ما سه تا یعنی من(مروارید) و آزاده و صدف یه ناشناس مشترک داریم که بیشتر باهامون آشنا شید✨💜
ناشناس: https://daigo.ir/secret/81891427892
بفرمایین منتظریم🙂
کویر هم که نمیکنین💘🙂