حس میکنم که فکر میکنی ازارمون میدی
ولی بهتره بگیم که ما هرجور باشی دوست داریم
چه الان!چه قبلا!چه بعدا!
همیشه عزیز دل حداقل من بودی
و مجازی هرچقدر خواستی فاصله بگیری🙂❤️🩹
فکر میکردم امسال مدرسه خوش میگذره و بالاخره قراره یکم حال و هوامو عوض کنه
ولی...
زهی خیال باطل🙂
تو نبودی مگه همیشه بهم میگفتی گریه نکن ؟
مگه تو نبودی همیشه بهم میگفتی تو غلط کنی گریه کنی ؟
پس چرا الان اشکمو در آوردی لعنتی ؟
چرا داری عذابم میدی؟
مگه چیکارت کردم لعنتی ؟!
بگو بهم بدونم ، بگو چیکارت کردم که یهو اینطوری شدی !