حالت بده و میخای تنها باشی و به اورتینکت برسی و هی میان در اتاق و باز میکنن داد و بیداد میکنن سرت دعوا راه میندازن🚮
افسردگی،حمله پنیک و اضطراب
اینها هیچکدوم نشانه ی یه فرد ضعیف نیس
اینها ردپای قوی موندن و جنگیدن یه انسان برای بقای خودشه
رد پای انسانی هست که خیلی وقته قوی مانده!
2025 که برعکس تفکرم نسبت بهش خیلی بد گذشت
امیدوارم 2026 بدتر نباشه
Merry Christmas! 🎄
هدایت شده از اُقیانوٰس ِآبي𓍢ִ໋
802.2K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هدایت شده از اُقیانوٰس ِآبي𓍢ִ໋
1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فقط خدا میدونه ما دوتا چه حرفایی که باهم نزدیم..:)😂🤍
#دیدنی
oghiyanos🌊