یه جایی خوندم که دخترا وقتی از همه خستن و از فرد مورد علاقشون هم ضربه میخورن موهاشون و کوتاه میکنن
ولی من موهامو بلند تر میکنم و دیگه کوتاه نمیکنم چون تو موهامو دوس داشتی!
اونجایی همچی بد میشه که اون میگه دیگه بهم پیام نده و تو دنبال دلیلی که چرا دیگه دوست نداره
منبع: رادیو ماهلین
از درختی شنیدم که میگفت:
<درد من از تیغه ی فلزی تبر نیست؛
از تیغه ی آن است که از جنس خودمان (چوب)است.>