eitaa logo
🌸 دو کلمه حرف حساب 🌸
7.5هزار دنبال‌کننده
17.1هزار عکس
15هزار ویدیو
239 فایل
▪︎سخنران ویژه کشوری ▪︎مدرس دانشگاه ▪︎کارشناس سیاسی ▪︎دارای ۱۴ عنوان تالیف 📱👇ارتباط با مدیر و پاسخگویی به سوالات @Mahmoud_Ghasemi
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔞 صحنه‌ای تلخ از لحظه اعدام یک شهروند سوری با رگبار گلوله به دست گروه های تروریستی در حلب ببینید این تروریست های وحشی چه بلایی سر یک غیر نظامی میارند. بعد یه عده احمق هنوز هستند که میگن سوریه به ما چه؟ اینا پاشون به ایران برسه با صدها هزار مرد ایرانی همین معامله رو میکنن. و ناموسشو به غارت می برن. . . . https://eitaa.com/harffe_hesab 🍃🌸🌿🌸🍃🌸🌿🌸
11.62M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔹 صحبت‌های شنیدنی دو کشیش مسیحی درباره شخصیت حضرت فاطمه(س) 🔸زونکه لربرگ فرینگ کشیش آلمانی: 🔺برای من فاطمه(س) یک انسان قوی است. 🔺فاطمه(س) گنجینه‌ای است که ما را از خطرات زمین و آسمان حفظ می‌کند. 🔺فاطمه(س) همان نیرویی است که خدا با آن به ما قدرت نهراسیدن می‌دهد. 🔸کریستوفر کلوهسی، کشیش مسیحی ساکن کشور ایتالیا و نویسنده کتاب «فاطمه دختر پیامبر»: 🔺فاطمه(س) یک الگوی جهانی برای عدالت و شجاعت است؛ شجاعت حرف‌هایی که باید گفته شود. 🔺برای یک زن امروزی فاطمه(س) سمبل صفات برجسته بسیاری است. 🔺در زمان معاصر که مردم در تنش و درگیری به سر می‌برند و باید رفتارهای اخلاقی درستی را از خود نشان دهند، حضرت فاطمه یک نمونه بی‌نظیر از صفات پرهیزگاری و شجاعت است. . . . https://eitaa.com/harffe_hesab 🍃🌸🌿🌸🍃🌸🌿🌸
🟩چند پرسش جعفر صادق منش عضو اندیشکده حقوق بشر از استاد محقق داماد به مناسبت نامه اخیرشان به مراجع تقلید ✍️۱- از نظر جناب عالی اگر قانون حجاب این قدر "موجب خسارت به دین و آیین و نظام و کشور عزیزمان" است، آیا رواج و گسترش روز افزون بی عفتی و بی حجابی در اماکن عمومی و رسانه ها ، پیامدهای امنیتی، سیاسی، اجتماعی، اخلاقی و فرهنگی برای ایران و ایرانی مسلمان الگوی تمدن اسلامی ندارد؟! اگر دارد چند بار نسبت به این وضعیت نهیب زده یا نامه نوشته اید؟! ✍️۲- جناب عالی به عنوان یک مجتهد حقوقدان چه راه حل قابل اجرایی برای پیشگیری از بی حجابی ارایه کرده اند؟! ✍️۳- جناب عالی که قانون اخیر را این قدر مضر توصیف کرده اید بفرمایید پیش از تصویب آن چه پاسخ حلی و ایجابی برای رفع ایرادهای قانون عفاف و حجاب ارایه کرده اید؟! ✍️۴-مشخصا کدام ماده قانون اخیر در صدد بهبود حجاب با چوب و فلک و کیفر سخت است؛ مگر نه این است که این قانون با جرم زدایی از بی حجابی آن را به سطح یک تخلف معمولی شهروندی تقلیل داده است؟! ✍️۵- از جناب عالی بسیار بعید است که قانون را خوانده باشید و بیش از سه چهارم مواد این قانون را ندیده باشید که صرفا متمرکز در اقدامات نرم و ایجابی و فرهنگی است؛ آیا واقعا قانون را خوانده اید؟! ✍️۶- مراجع عظام تقلید چه اختیار حکومتی دارند که با بی اعتنایی به اصل ۱۱۰ قانون اساسی، برای حل "معضل" مدنظرتان به جای رجوع به ولی فقیه به مراجع نامه نوشته اید؟! ✍️۷-جناب عالی که قانون جدید را دارای نتیجه عکس و موجب تنفر نسل جوان قلمداد کرده اید بفرمایید: ⬅️اولا آیا می دانید جامعه هدف بخش جریمه های قانون صرفا زنان بی عفت و فاقد هرگونه پوشش سر هستند؟ ⬅️ثانیا آیا می دانید آمار این افراد کمتر از ۱۵ درصد مترددین در اماکن عمومی است؟ ⬅️ثالثا آیا از نتایج اجرای طرح ناظر در خصوص کشف حجاب خودرویی اطلاع دارید و می دانید چقدر در کاهش این وضعیت تاثیر شگرف داشته است؟! ✍️۸- آیا از آمار موارد امر به معروف و نهی از منکر در خصوص حجاب و تعداد ضرب و جرح و توهین ها نسبت به عاملان این دو فریضه چیزی به عرضتان رسانده اند؟! اگر خیر می توانید از ق.ق در این خصوص استعلام و مظلومیت عاملان دو واجب غریب تمدن ساز را کمی درک کنید! ✍️۹- جناب عالی به عنوان یک روحانی منسوب به خاندان سیادت نسبت به تئوریزه کنندگان و مروجان بی حجابی و بی حیایی یا «الذین یحبون ان تشیع الفاحشة» و «المرجفین فی المدینة» همان هایی که هشتگ های بی ناموسی و بی غیرتی را ترند می کردند و می کنند تا سیمای دینی جامعه اسلامی را با برکندن پرچم حجاب تغییر دهند تا زمینه بهتری برای همه انواع فسادها فراهم کنند، چه موضعی داشته و دارید؟! ✍️10- با توجه به این که اغلب جرایم متأثر از عامل «فرهنگی» هستند، آیا افزون بر حجاب درباره همه ی جرایمی که عامل فرهنگی در آنها موثر است، نظر بر مواجهه صرف اخلاقی و ایجابی و فرهنگی دارید؟! اگر خیر مقوله بی حجابی چه ویژگی دیگری جز میل و طمع شیاطین عالم و تبلیغات شبانه روزی آنها برای گسترش این رفتار دارد که شما درباره آن به گونه ای دیگری می اندیشید که اتفاقا با نظر شیاطین منطبق تر است؟! 🌼استاد گرامی! ✅️اگر برای این پرسشها پاسخ مناسبی ندارید ، جسارتا نامه اخیرتان نمی تواند در خوشبینانه ترین حالت معنایی جز آلت دست قرار گرفتن تان برای بدخواهان اسلام ناب محمدی داشته باشد؛ زیاده عرضی نیست! ✍️جعفر صادق منش؛ مدرس دانشگاه، وکیل دادگستری و عضو شورای علمی اندیشکده حقوق بشر و شهروندی 💠 تحلیل کوتاه. واقعا" فتنه آخرالزمان است. حتی برخی بزرگانمان هم دچار انحراف و برداشتهای گمراه کننده از دین شده اند. همواره یکی از مهمترین دلایل گمراهی خواص در طول تاریخ؛ رفاقت آنها با افراد گمراه و زاویه دار با اهل بیت بوده است. که امروز مصداق آن روشنفکران غربگرا هستند. بدون تردید رفاقت و انس و الفت با این جماعت سر در آخور غرب؛ عاقبت بخیری را از انسانها دور میکند حتی اگر آیه الله یا استاد برجسته دانشگاه باشیم. ✍محمود قاسمی. . . . https://eitaa.com/harffe_hesab 🍃🌸🌿🌸🍃🌸🌿🌸
لطفا" دوستان سخنران و علمای عزیز این مقاله را با دقت مطالعه فرمایند☝️
5.69M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نقش ویژه مراجع معظم در احیای نام فاطمه سلام الله علیها در جامعه «با پای برهنه». . . . https://eitaa.com/harffe_hesab 🍃🌸🌿🌸🍃🌸🌿🌸
لَعنَ اللهُ قَاتلِیکِ وَ ضَارِبیِکِ و ظَالِمِیکِ وَ غَاصِبی حقِّکِ یا مُولاتِی یا فاطمَة الزهراء. . . . https://eitaa.com/harffe_hesab 🍃🌸🌿🌸🍃🌸🌿🌸
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
به این منطق قوی حتی اگر فقط با عقل آریایی هم نگاه کنیم درست است. ولی چه کنیم که با عده ای ابله سیاسی بنام روشنفکر طرفیم. که هرچه ارباب اراه کند؛ همانگونه می اندیشند. و از خود اختیاری ندارند. . . . https://eitaa.com/harffe_hesab 🍃🌸🌿🌸🍃🌸🌿🌸
17.07M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
. 💠 دکتر فرشاد مومنی: 🔵 در اثر اجرای برنامه تعدیل ساختاری، ایران در مسیر درونی شدن وابستگی‌های ذلت آور به دنیای خارج گرفتار شده است. 🔹 درونی شدن وابستگی یعنی گروه‌های ذینفع پرنفوذی، در درون ساختار سیاست و اقتصاد ایران پیدا شده اند که زورشان هم بسیار زیاد است و منافع آنها در مسیر عمق‌بخشی به وابستگی‌های ذلت‌آور به دنیای خارج است. یعنی حتی اگر نیروی محرکه مشکوک بیرونی وجود نداشته باشد، این عزیزان راضی به زحمت استکبار جهانی نیستند و ما را به سمت وابستگی‌های عمق یافته ذلت‌آور به دنیای خارج می‌کشانند. 🔹 در توزیع نقدینگی که به طرز وحشتناکی نابرابر است؛ ۸۲ونیم درصد نقدینگی کشور در اختیار ۲ونیم درصد سپرده‌‌گذاران است. 🔹 در چارچوب مفهوم درونی‌شدن وابستگی، توزیع نابرابر نقدینگی، باعث شده است که بخش اعظم نقدینگی موجود در ایران ارز طلب شود؛ یعنی آرایش آن بر علیه تولید داخلی است. تعبیر این است؛ آنهایی که مایل به مصرف محصولات ایرانی هستند، قادر به تامین آن نیستند و آن‌هایی که قادر هستند مایل به مصرف کالاهای ایرانی نیستند. . . . https://eitaa.com/harffe_hesab 🍃🌸🌿🌸🍃🌸🌿🌸
💠💠💠 ❎ آقای مدّاح، آقای منبری، آقای هیئتی! خواندن روضه‌ی در و دیوار در این ایّام، ضروری است؛ امّا کافی نیست!!!! 🔹باید بگویی چه شد که دشمن جرأت کرد، چنین جسارتی به دختر پیامبر(ص) روا دارد؟! 🔹 باید بگویی که حضرت زهرا(س)، چهل شب به همراه امیرالمؤمنین(ع) و حسنین(ع)، در خانه‌ی مهاجرین و انصار رفت و از آن‌ها خواست که حق رابگویند! تا به آنچه در روز غدیر دیده بودند عمل کنند؛ تا سکوت‌شان را بشکنند و با بی‌طرفی، دشمن را یاری نکنند... 🔹 امّا چه شد؟! جز چهار پنج نفر، بقیه پای کار نیامدند و در لانه‌هایشان خزیدند... 🔹پس جرأت نانجیب‌ها، از بی‌جرأتی خواص بود، از بی‌جرأتی کسانی بود که غدیر را دیدند، اما سکوت کردند! 🔹این چنین شد که زور لگد دشمن قوت گرفت و دخت نبی را اینچنین بین در و دیوار... بگذریم! ✅ آری گریه کن پای این روضه‌ها، امّا بدان که در این بزم، جایی برای «بی‌طرفی» نیست... . . . https://eitaa.com/harffe_hesab 🍃🌸🌿🌸🍃🌸🌿🌸
11.76M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💠 لحظاتی از روضه‌خوانی آقای محمود کریمی در مراسم عزاداری شب شهادت حضرت ‌زهرا سلام‌الله‌علیها در حسینیه امام خمینی(ره). ۱۴۰۳/۹/۱۴ . . . https://eitaa.com/harffe_hesab 🍃🌸🌿🌸🍃🌸🌿🌸