خب خبب ممنون از شرکتتون و برنده جام هاگوارتز میرسهه به گروه اسلیترین💚
تبریک به اسلیترینیا!
جام گروهبندی بعدی تو اواخر تیر هست ببینیم ایندفعه یکی از سه گروه دیگه برنده میشه یا برای بار دوم اسلیترین میبره!
شبتون بخیر برای فردا درخواستی دارین بگین
https://abzarek.ir/service-p/msg/4590795