هدایت شده از Кануки и Арташ >:3
اهم ...
سلام کانوکی میخواد //تقدیمی// بده✨
تصمیم گرفتم از این ویدیو ها درست کنم
که وایب اوسیتون رو میده +اهنگ
خوب شما میاین پیوی من
و دو عکس از اوسیتون میدید+ اسمتون
بعد من براتون از اینا درست میکنم .
و اگه این تقدیمی رو فور نزنید قبولتون نمیکنم!🗣
لطفا عضو چنل باشید چون ممکنه
پیویتون رو پیدا نکنم تا تقدیمیتون رو بدم
// ظرفیت هرچقدر که شد //
// ایدیم توی توضیحات چنلمه //
لطفا لطفا این متن رو تا اخر بخونید⚠️
هدایت شده از سوپر مارکت خاله بلادی🍨🧋
تقدیمی
برای نینی: @Zah880060
خیلی ممنونم که شرکت کردی👈😀✋✨
امیدوارم خوشت اومده باشه نینی من!
(تقدیمی هنوز بازه چرا منتظری😼✨)
#my_art
#taghdimi
تا سه نشه بازی نشه☝
꒷︶꒷꒥꒷‧₊˚૮꒰˵•ᵜ•˵꒱ა‧˚꒷︶꒷꒥꒷
.eitaa.com/khale_bloody
♡⑅*˖•. ·*˚*·*˚*‧ .•˖*⑅♡ .
.
به سوپر مارکت خاله بلادی بپیوندید
Join us!
اینو قبلا بیس کار رو کشیده بودم الان رنگ زدم وگرنه قصدم بی انصافی نبود بچه ها یکی دیگه هم تو دست کاره ولی فعلا وضعیت روانیم اجازه نمیده تمومش کنم
Haru🇮🇷🏴
تقدیمی نمیدونم چندم برای راینر چان
واااایی چقد مامی شدههههه😭😭😭😭😭🛐🛐🛐🛐✨✨✨مرسییییی
هدایت شده از 𝕷𝖞𝖈𝖔𝖗𝖎𝖘
Attention, Attention !
Nous avons un Dtiys!!!
اره دوستان درست متوجه شدید! دتیز داریم.
حالا دتیز چیه؟اینطوریه که شما از بین اوسی های من یکیشون رو انتخاب می کنین و با آرت استایل خودتون میکشین.
قوانین: خصوصیات ظاهریشون رو حفظ کنین،میتونین با یه استایل دیگه بکشین و لباس هاشون رو تغییر بده ولی ممنون میشم جنسیت رو تغییر ندید.
اینکه کاغذی بکشید یا دیجیتال فرقی نداره فقط خوش بگذرونید^^
زمان:تا پایان اردیبهشت
جوایز:
جایزه نفر اول:یه آرت از اوسی(به انتخاب خود شخص) با لباس یا رفرنس مدنظر
جایزه نفر دوم:یه آرت از اوسی با آرت استایل خودم
جایزه نفر سوم:یه آرت چیبی از اوسی
حتما اگر شرکت کردید کارتون رو برام توی پیوی بفرستید تا گمتون نکنم
آیدی جهت ارسال کارها:
@Ineedcaffeine
s'amuser bien!