گاهی اوقات تنها چیزی که حال ما را خوب میکند، این است که یک نفر بیقید و شرط، کنارمان باشد؛ بدون نصیحت، بدون قضاوت، بدون عجله برای درست کردن حالمان.
@hashdadiha
راه را ڪه انتخاب ڪردی،
دیگر مال خودت |نیستی|
اگر قرار است درد بڪشے، بِڪش.
ولے آهُ ناله نڪݩ!
اگر آهُ ناله ڪردی،
متعلق به "دَردی" ،نَه راه...🌱
[شهـیدعلےماهانی]
@hashdadiha
همه رفتند و من از هجر تو هق هق کردم
بخدا حضرت ارباب ز غم تو دق کردم
کاش همراه تمام رفقا می رفتم
پا برهنه ز نجف تا کربلا می رفتم
خستگی در وسط راه چه لذت دارد
زائرت در نظر فاطمه عزت دارد
@hashdadiha
سلامٌ على البعيدين وهم الأقرب..
«سلام بر کسانی که دورند
ولی به ما نزدیکترینند..»
@hashdadiha
7.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اولین جایی که بعد از موفقیتم میخوام برم کربلاست
اونم با مامانم :))))
@hashdadiha