2.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بچه های انسانی بعد روبه رو شدن با این بزرگوار :
@hashdadiha
من میدونم نباید خسته شد؛ میدونم نباید بُرید؛ میدونم زندگی ادامه داره؛ فقط دلم میخواست یه وقتایی، یه جایی، یه گوشه ای وایسم بگم خسته ام و یکی بفهمه چی میگم!
نه که فقط بشنوه ها، بفهمه.
@hashdadiha
ترک ها یه جمله ی خیلی قشنگ دارن، وقتی یه عزیزی یا کسی که دوسش دارن از در میاد توو، میگن که: هَمّشَه سَن گَلَسَن !
یعنی ایشالا همیشه در باز بشه و تو بیای توو!
@hashdadiha
استاد جامعه شناسی مون هم مؤلف کتاب جامعه شناسی دلم میخواد بهش بگم مَررررررد این چرت و پرتا چیه ریختی تو کتاب 😂
10.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چو خدا بود پناهت چه خطر بود ز راهت ...
@hashdadiha
1.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وقتی دوست و آشنا زنگ میزنن میگن به جای ماهم قدم بردار:
@hashdadiha
4.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چه مبارک است این غم
که تو در دلم نهادی ...
#سایه
@hashdadiha
4.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ارزش سکوت خیلی وقت ها بیشتر از حرف زدنه ...
@hashdadiha