eitaa logo
حَ_سیب 🍏
84 دنبال‌کننده
763 عکس
71 ویدیو
0 فایل
🌐 رسانه اختصاصی نو+جوانان در فرهنگسرای‌ انقلاب‌ اسلامی 🇮🇷 "اینجا کار با نوجوانان است" حَ 💫حلقه س❤️ سرزندگی ی🎓 یادگیری ب 🌱بالندگی 📲ارتباط با ما👇 🔮 https://zil.ink/hasib_ece
مشاهده در ایتا
دانلود
صبحِ سیب🍏 این هفته صبح سیبمون متفاوت بود☺️ صبح اومدیم صبحانه ☕️خوردیم. بعدش رفتیم کارگاه نجاری "مامانِ فاطمه"🪚 (یجوری نوشتم مامان فاطمه، انگار همه میشناسن😅) خیلی جالب بود... مخلوطی از چوب و رزین🔮 در ادامه بیشتر براتون میگم.... کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇 اینستاگرام/بله/ تلگرام @hasib_ece
6.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بعد صبحانه🫖 و جمع کردن بساط و خاطره گویی😉 پ.ن: وی انسان خطرناکی ست😂 کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇 اینستاگرام/ بله/ تلگرام @hasib_ece
2.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وقتی انقدر بدشناسی که دوسری پشت سر هم قرعه ی سفره جمع کردن به تو می افته😫 هعی... مظلوم مظلوم... پ.ن: آخرش همه کمک می کنیم. این فقط محض خنده ست☺️ پ.ن۲: شانس کجا بود، بهترین شانس دوستای خوبی مثل شما بودنه🪷 کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇 اینستاگرام/ بله/ تلگرام @hasib_ece
قاچِ بعدی صبحِسیب🍏 تو کارگاه دنبال نیمکتمون🪑 بودیم که وقتی بهمون معرفیش کردن اصلا نشناختیم جناب نیمکت رو.....😳 قشنگ از لولو تبدیل شده بود به هلو😂 جدا خیلی هنرمندانه تعمیر کرده بودند تعمیر که نه تو بگو " از نو کوبیده و ساخته"🥰 ادامه دارد... کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇 اینستاگرام/ بله / تلگرام @hasib_ece
ازشون پرسیدیم که شما از کی یاد گرفتی انقدر هنرمند باشی بانو؟! با لبخند گفتند ارثیه😉 پدرم نجار بودن.... گفتیم پس چه ذوقی بکنه باباتون ... که یهو با حسرت گفتند امیدوارم....😔 راستش فکر کردیم خدای نکرده قهرند.... که خودشون گفتند: من بابام سال ۶۷ شهید🕊 شدند. آب یخ 🧊بود که ریختند رو سرمون تو دلم گفتم کاش مربیمون همچین سوالی نمیپرسید؟! که دیدم نخیر، قصد داره بیشتر بپرسه 🙄 خلاصه گفتند و شنیدیم از چیزای جالب کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇 اینستاگرام / بله / تلگرام @hasib_ece
هم خندیدیم با "خاطره فلفل خوردن دختر شهید و هل دادنش توسط بابا تو سطل ماست برای تسکین سوزش😂" هم افسوس خوردیم اون وقت که شنیدیم فقط۲۹ ساله شون بوده شهید و زمان شهادت ۳ تا بچه کوچیک داشتند که کوچیکترینشون حتی چیزی از پدر بیاد ندارن....😔 کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇 اینستاگرام/ تلگرام / بله @hasib_ece
هم جالب بود نکاتشون اونجا که میگفتند بابام یه آدم معمولی بود که اشتباهاتی هم ممکن بود داشته باشه و بنظرم علت خریده شدنش توسط خدا روراست بودنش با خداش بود❤️ هم حس غرور کردیم وقتی شنیدیم خونواده هایی داشتیم که بالاترین سرمایه رو دادند برای بقا کشورمون🇮🇷چون ایشون بعنوان یه نیروی مردمی و دواطلب رفتند جبهه 🥹 کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇 اینستاگرام / تلگرام / بله @hasib_ece