هم خندیدیم با "خاطره فلفل خوردن دختر شهید و هل دادنش توسط بابا تو سطل ماست برای تسکین سوزش😂"
هم افسوس خوردیم اون وقت که شنیدیم فقط۲۹ ساله شون بوده شهید و زمان شهادت ۳ تا بچه کوچیک داشتند که کوچیکترینشون حتی چیزی از پدر بیاد ندارن....😔
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
اینستاگرام/ تلگرام / بله
@hasib_ece
هم جالب بود نکاتشون اونجا که میگفتند بابام یه آدم معمولی بود که اشتباهاتی هم ممکن بود داشته باشه و بنظرم علت خریده شدنش توسط خدا روراست بودنش با خداش بود❤️
هم حس غرور کردیم وقتی شنیدیم خونواده هایی داشتیم که بالاترین سرمایه رو دادند برای بقا کشورمون🇮🇷چون ایشون بعنوان یه نیروی مردمی و دواطلب رفتند جبهه 🥹
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
اینستاگرام / تلگرام / بله
@hasib_ece
هم بغض کردیم و گریه کردیم وقتی مامانِ فاطمه باینکه خودش دوتا بچه بزرگ داره، چشماش پر اشک شد و گفت دلم برای بابام تنگ میشه😭
آخرشم کلی ذوق کردیم دیدیم چکش🔨 دست ساز خود شهید تو کارگاه هست و هنوز بعد اینهمه سال داره استفاده میشه😍
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
اینستاگرام / تلگرام / بله
@hasib_ece
و این عکس یادگاری
بجاموند از چند ساعت در کنار هم بودن روز پنجشنبه❤️
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
اینستاگرام/ تلگرام/ بله
@hasib_ece
📸 و عکس هایی که همچنان داره از نجاری 🪚
مامانِ فاطمه به دستمون میرسه
پ.ن: اصلا هم فکر نکنید که عکاس باشیمون امروز رو وقت گذاشته اومده که بگه چرا من تو عکسا نیستم ؟! هان؟؟؟😡
#نه_به_بارگذاری_عکس_تحت_فشار 😂
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
اینستاگرام / تلگرام / بله
@hasib_ece