صبحِسیب🍏
این هفته "صبحِسیب"
تعدادمون به توصیه مربی کم بود
علتم داشت....🫠
یه صبحانه با نون 🥖و خامه🥣
یه لقمه کتاب📗
یکم معاشرت☺️
نماز 🛐
تمام....
پ.ن: نون بربری رو هم خودمون گرفتیم😌
ادامه دارد...
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
اینستاگرام/ بله / تلگرام
@hasib_ece
لذتی که در درس خواندن🧑🏫 و کسب علم و دانش هست....
نه بابا...!!!
لذت فقط خوابیدن با لباس مدرسه تو رختخواب بین ساعات ۷:۰۰ تا ۷:۱۵ 🤣
این لذت تو هیچ چیزی دیگه وجود نداشت و ندارد و نخواهد داشت !
والا😉
روز دانش آموز مبارکتون باشه حسیبایی ها😂
بعد مدرسه منتظرتونیم🪷
پ.ن: کلی گشتیم عکس سیب دار پیدا کنیم🤭
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/ تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
اجتماع بچه کتابخون ها📚
پنجشنبه ۱۰ آبان با حضور دو شرکت کننده از "حسیبا" در باغ کتاب تهران😍
پ.ن: دومینو بازی وسط مسابقه 🧱
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/ تلگرام / اینستاگرام
@hasib_ece