بچه های رستا...🌱
میگم شما هم از همونایی هستی که تا یکی بهت میگه سلام
کل زندگی رو در طبق اخلاص تقدیمشون میکنی؟🫣
یا برعکس از این گوشت تلخای نچسبی؟!🥴
💚 به تعبیر مصطفای خوبی ها،پیغمبر مهربونی ها
حضرت محمد (ص) (بفرست صلواتشو):
خَیرُالاُمورِ اَوسَطُها
با این مضمون که بهترین کارها همیشه متعادل ترین و حد وسط ترین کارهاست❤️
پس👇
"سپر به دست با گارد باز یا بسته"
نه انقدر اوکی باش که هرکی هرجور دلش خواست باهات رفتار کنه🫠
نه طوری که وقتی باهات حرف می زنن بخوای قورت بدی ملتو👀
والا😂
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
تلگرام/ بله / اینستاگرام
@hasib_ece
ما اییم و شما🍏 و مدرسه و ساعات مهارت✂️
انقدر آویزای زینتی 🎊 درست کردیم که قادریم کل فرهنگسرا رو ریسه ببندیم😌
الکی مثلا!🤭
🔹 جدای از شوخی، در حین کار به این فکر می کردم که :
ما قبل از این هم این کاغذا رو داشتیم ولی به خودی خود قشنگ نبود😔 و کارایی نداشت. ولی وقتی برش خوردن و مرتب کنارهم چیده شدن ازشون آویز زینتی🎊 در اومد.
ما آدما هم همینیم
تو نوجوانی مخصوصا، هعی برش ✂️میخوریم یجاهایی حتی خودمون قیچی رو دست میگیریم.
ولی 👈 تکه تکه شدن یا برش دادن مهم نیست
باید یاد گرفت چطور کنار هم همون تکه ها رو چید و ساخت....✅
اونوقته که حتی قشنگ تر از قبلشم میشه😍
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
تلگرام/ بله/ اینستاگرام
@hasib_ece