یه تخته سیب آوردیم 🧑🏫 امتیازاتونو بردیم...☺️
☘منتخب این هفته:
محدثه قراخانلو ۹۰ امتیاز
🔮پاسخ اجمالی: گوهری که همه این افراد بهش رسیدند رو یکیشون نام گذاری میکنه به👈 "هلیون" 💎
اما این یعنی ....🤔
⏰یکشنبه زمان برگزاری "رستا" میگیم براتون😉
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله / تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
+اینم از اردوی حرم حضرت عبدالعظیم علیه السلام✨
کلی دعا کردید🤲 و نذر و نیاز
ببینیم چه می کنید امتحان ها رو....📝
- راستش رو بخواید فارغ از امتحان ها، یه حس آرامش خوب داشت❤️
+کجاش؟
-همه جاش، از چایخونه صلواتی☕، زیارت، تجربه جالب چادرسرکردن😍، حس خوب نشستن تو شبستان و کنار شهدابودن🌷، موزه🪘،بازار سنتی و بوی ادویه و عطرایی که پیچیده بود توش...
دارالضیافه 😋
+ پس حسابی کیف کردی
-کیف اصلی رو اونجا کردم که یه حدیثی که نمی دونم از کی بود نوشته بود :
"ثواب زیارت عبدالعظیم حسنی مانند ثواب زیارت سیدالشهدا ست"💚
+ بله حدیث از امام هادی سلام الله علیه بود. امید این میره که ثواب زیارت ایشون برابری کنه با ثواب زیارت امام حسین سلام الله علیه🪷
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
تلگرام/ اینستاگرام/ بله
@hasib_ece
"یه تخته سیب"🧑🏫 این هفته:
❓یه چی هست که مثل یه چیز دیگه ست...😳
✅ راهنمایی بیشتر روی تخته داخل فرهنگسرا😉
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله /تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
🚨آخرین فرصت شرکت در مسابقه "دست به قلم"✍️
و بهره مندی از کارگاه رایگان نویسندگی رو از دست ندیااا...🫡
همه دختر خانوم های🧕 مقاطع متوسطه اول و دوم که مشتاق اند و تا این لحظه نتونستند به معاون پرورشی مدرسه مراجعه کنند☹️؛یا به هر دلیلی تا الان موفق به ثبت نام نشدند 😞
نگران نباشند😊
می تونند از طریق لینک زیر (تا روز جمعه ۹ آذر) ثبت نام کنند:
https://B2n.ir/q05191
✅ اولین کارگاه هم داغ ِداغ، از شنبه شروع میشه🤓
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
اینستاگرام/تلگرام / بله
@hasib_ece
31.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حسیب گشت🚂
پنجشنبه بارو بنه رو جمع کردیم و زدیم به دل ترافیک....🥴
برای دیدار با سه همسایه عزیز ما تهرونی ها در
" شهر ری"😍
زیارت کردیم حرم های مطهر:
۱.حضرت عبدالعظیم (از نوه های امام حسن مجتبی سلام الله علیهما)💚
۲.حضرت حمزه (پسر امام کاظم و برادر امام رضا جان سلام الله علیهم)❤️
۳.حضرت طاهر (پسر امام سجاد سلام الله علیهما)💛
🎥 لحظاتی از این روز بیاد موندنی رو با 🎞 ما تماشا کنید، اگه دلتون نخواست با ما بیاید اردو اونوقت بگید😉
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/ تلگرام/ اینستاگرام
@hasib_ece
ما میخواستیم بریم سینما📽 هی امروز و فردا کردیم...
سینما خودش اومد تو خونمون😂
از این به بعد می تونید با ما هماهنگ بشید و گروهی از مدرسه، مسجد، کانون و... بیاید دو تا فیلم "ببعی"🐑 و " باغ کیانوش"🌳 رو اونم بصورت نیم بها 😳
در سینما فجرِفرهنگسرا تماشا کنید😍
برای اطلاعات بیشتر و نحوه هماهنگی منتظر پیام های بعدیمون باشید.✅
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
تلگرام/ بله/ اینستاگرام
@hasib_ece