"یه تخته سیب"🧑🏫 این هفته:
❓یه چی هست که مثل یه چیز دیگه ست...😳
✅ راهنمایی بیشتر روی تخته داخل فرهنگسرا😉
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله /تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
🚨آخرین فرصت شرکت در مسابقه "دست به قلم"✍️
و بهره مندی از کارگاه رایگان نویسندگی رو از دست ندیااا...🫡
همه دختر خانوم های🧕 مقاطع متوسطه اول و دوم که مشتاق اند و تا این لحظه نتونستند به معاون پرورشی مدرسه مراجعه کنند☹️؛یا به هر دلیلی تا الان موفق به ثبت نام نشدند 😞
نگران نباشند😊
می تونند از طریق لینک زیر (تا روز جمعه ۹ آذر) ثبت نام کنند:
https://B2n.ir/q05191
✅ اولین کارگاه هم داغ ِداغ، از شنبه شروع میشه🤓
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
اینستاگرام/تلگرام / بله
@hasib_ece
31.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حسیب گشت🚂
پنجشنبه بارو بنه رو جمع کردیم و زدیم به دل ترافیک....🥴
برای دیدار با سه همسایه عزیز ما تهرونی ها در
" شهر ری"😍
زیارت کردیم حرم های مطهر:
۱.حضرت عبدالعظیم (از نوه های امام حسن مجتبی سلام الله علیهما)💚
۲.حضرت حمزه (پسر امام کاظم و برادر امام رضا جان سلام الله علیهم)❤️
۳.حضرت طاهر (پسر امام سجاد سلام الله علیهما)💛
🎥 لحظاتی از این روز بیاد موندنی رو با 🎞 ما تماشا کنید، اگه دلتون نخواست با ما بیاید اردو اونوقت بگید😉
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/ تلگرام/ اینستاگرام
@hasib_ece
ما میخواستیم بریم سینما📽 هی امروز و فردا کردیم...
سینما خودش اومد تو خونمون😂
از این به بعد می تونید با ما هماهنگ بشید و گروهی از مدرسه، مسجد، کانون و... بیاید دو تا فیلم "ببعی"🐑 و " باغ کیانوش"🌳 رو اونم بصورت نیم بها 😳
در سینما فجرِفرهنگسرا تماشا کنید😍
برای اطلاعات بیشتر و نحوه هماهنگی منتظر پیام های بعدیمون باشید.✅
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
تلگرام/ بله/ اینستاگرام
@hasib_ece
بچه کتابخون ها....📚
+ای بابا آخه چقدر ما بدبختیم
اینم شد زندگی
- چیشده؟
+همش درس،همش درس...
-خب عزیزم همه تو این سن کارشون همینه دیگه!
+نه بابا، فقط این خراب شده اینطوره، وجدانا من فقط دوازدهمم رو تموم کنم... یعنی یه لحظه هم اینجا نمی مونم
(به ایران گفت خراب شده؟!😡)
+دو دقیقه بشین یه آب بخور یکم آروم شی
-آاااخ 😮💨
+چیشد؟
-بیا هیچی سالم نداریم، اینم از صندلی،نشستم کمرم داغون شد معلوم نیست با چی درست کردن.... فقط ادعا....😕
+ببین این صندلی که میفرمایید یادت باشه کار ترکیه بودااا،کلیم اون زمان تفاخر میکردی بهش🙂
-خب که چی ؟!هر محصولی یه بازه زمانی مفید داره، بدبخت صندلی🪑 روزی هزار نفر چند ساله روش میشینن، سرپا وایمیسن، اسکی🏂 میرن ...
+آفرین مستهلک شدن یه امر طبیعیه برای ایران و غیر ایرانم نداره، بیا لیوان آب🧊 رو بخور... ععع بپا نریزی...
-واااای خیس شدم، اه تمام تو کتونیم پر آب شد
+نایک مگه آب🚿 میره توش؟!
-نه بابا کتونی 🥾که خودش خوبه، معلوم نیست چجوری تو گمرک آوردن چه بلایی سرش آوردن که از مرغوبیتش کم شده
+من هیچ ... من نگاه....🤐 بیا این شکلات🍬 خارجی رو بخور فشارت گویا بد جالجا شده!
- آره بده، حداقل به چیز خوب بخوریم
+نوش جان
-عجب طعمی داره😋، خداییش کاکائو 🍫فقط خارجی. من که لب نمی زنم به این بنجلای داخلی😒
+نوش جان، فرمند بود...😎
-میگم ته مزه ش یجوریه هااا🤮
+من برم تو افق محو شم😵💫
-آخخخخ😖
+باز چیشد؟😵
-آیییییی زبونمو👅 گاز گرفتم....😫
+آخه دندون🦷 تو دهان یه ایرانی بود اینجوری شد. دهان خارجیا از این کارا نمیکنه که...🤣
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇