eitaa logo
حَ_سیب 🍏
84 دنبال‌کننده
763 عکس
71 ویدیو
0 فایل
🌐 رسانه اختصاصی نو+جوانان در فرهنگسرای‌ انقلاب‌ اسلامی 🇮🇷 "اینجا کار با نوجوانان است" حَ 💫حلقه س❤️ سرزندگی ی🎓 یادگیری ب 🌱بالندگی 📲ارتباط با ما👇 🔮 https://zil.ink/hasib_ece
مشاهده در ایتا
دانلود
31.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حسیب گشت🚂 پنجشنبه بارو بنه رو جمع کردیم و زدیم به دل ترافیک....🥴 برای دیدار با سه همسایه عزیز ما تهرونی ها در " شهر ری"😍 زیارت کردیم حرم های مطهر: ۱.حضرت عبدالعظیم (از نوه های امام حسن مجتبی سلام الله علیهما)💚 ۲.حضرت حمزه (پسر امام کاظم و برادر امام رضا جان سلام الله علیهم)❤️ ۳.حضرت طاهر (پسر امام سجاد سلام الله علیهما)💛 🎥 لحظاتی از این روز بیاد موندنی رو با 🎞 ما تماشا کنید، اگه دلتون نخواست با ما بیاید اردو اونوقت بگید😉 کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇 بله/ تلگرام/ اینستاگرام @hasib_ece
ما میخواستیم بریم سینما📽 هی امروز و فردا کردیم... سینما خودش اومد تو خونمون😂 از این به بعد می تونید با ما هماهنگ بشید و گروهی از مدرسه، مسجد، کانون و... بیاید دو تا فیلم "ببعی"🐑 و " باغ کیانوش"🌳 رو اونم بصورت نیم بها 😳 در سینما فجرِفرهنگسرا تماشا کنید😍 برای اطلاعات بیشتر و نحوه هماهنگی منتظر پیام های بعدیمون باشید.✅ کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇 تلگرام/ بله/ اینستاگرام @hasib_ece
بچه کتابخون ها....📚 +ای بابا آخه چقدر ما بدبختیم اینم شد زندگی - چیشده؟ +همش درس،همش درس... -خب عزیزم همه تو این سن کارشون همینه دیگه! +نه بابا، فقط این خراب شده اینطوره، وجدانا من فقط دوازدهمم رو تموم کنم... یعنی یه لحظه هم اینجا نمی مونم (به ایران گفت خراب شده؟!😡) +دو دقیقه بشین یه آب بخور یکم آروم شی -آاااخ 😮‍💨 +چیشد؟ -بیا هیچی سالم نداریم، اینم از صندلی،نشستم کمرم داغون شد معلوم نیست با چی درست کردن.... فقط ادعا....😕 +ببین این صندلی که میفرمایید یادت باشه کار ترکیه بودااا،کلیم اون زمان تفاخر میکردی بهش🙂 -خب که چی ؟!هر محصولی یه بازه زمانی مفید داره، بدبخت صندلی🪑 روزی هزار نفر چند ساله روش میشینن، سرپا وایمیسن، اسکی🏂 میرن ... +آفرین مستهلک شدن یه امر طبیعیه برای ایران و غیر ایرانم نداره، بیا لیوان آب🧊 رو بخور... ععع بپا نریزی... -واااای خیس شدم، اه تمام تو کتونیم پر آب شد +نایک مگه آب🚿 میره توش؟! -نه بابا کتونی 🥾که خودش خوبه، معلوم نیست چجوری تو گمرک آوردن چه بلایی سرش آوردن که از مرغوبیتش کم شده +من هیچ ... من نگاه....🤐 بیا این شکلات🍬 خارجی رو بخور فشارت گویا بد جالجا شده! - آره بده، حداقل به چیز خوب بخوریم +نوش جان -عجب طعمی داره😋، خداییش کاکائو 🍫فقط خارجی. من که لب نمی زنم به این بنجلای داخلی😒 +نوش جان، فرمند بود...😎 -میگم ته مزه ش یجوریه هااا🤮 +من برم تو افق محو شم😵‍💫 -آخخخخ😖 +باز چیشد؟😵 -آیییییی زبونمو👅 گاز گرفتم....😫 +آخه دندون🦷 تو دهان یه ایرانی بود اینجوری شد. دهان خارجیا از این کارا نمیکنه که...🤣 کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
حَ_سیب 🍏
بچه کتابخون ها....📚 طولانی 👆ولی خواندنی این حجم از خود تحقیری نوبره والا😏 پ.ن :کاش سازمان فرهنگی هنری کتابای این موضوع رو به دستمون می رسوند تا ما هم مبتلا نشیم به این آفت🦠 و ما فقط گفتگو کردیم حول موضوع و کتابی📘 نخواندیم که به شما هم معرفی کنیم😞 کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇 بله/ تلگرام/ اینستاگرام @hasib_ece
اجتماع بچه کتابخون ها📚 پنجشنبه ۸ آذر با حضور سه شرکت کننده از "حسیبا" در باغ کتاب تهران📗 پ.ن: انقدری که از دیدن کلاه قرمزی و فامیل دور ذوق کردیم 😍از بقیه نمادها خوشحال نشدیم کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇 تلگرام/ بله / اینستاگرام @hasib_ece