بچه های رستا...🌱
مربی یا معلم⁉️
مساله این است....🤔
اگه یه راهی 🛣️خوبه چرا حساسیت داریم و نسبت بهش تدافعی🥊 برخورد می کنیم؟
اصلا چرا اونی که می تونه آدم رو پرورش بده رو میذاریم کنار؟؟!!!!🧐
جوابش رو حضرت زهرا سلام الله علیها💖 بهمون قبلا دادند که .....
پ.ن: جلسه خوبی بود؛ چیزای جدید زیاد یاد گرفتیم خداروشکر🙏
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
بچه کتابخون ها....📚
دیروز قراربود از رفاقت و دوستی 🤝بگیم
چرا میگم قرار بود چون خیلی کوتاه گفتیم و الباقی موند برای هفته آینده
حالا موضوع چی بود؟
اینکه بعضیا چه رفقایی دارند واقعا...🤤
تا ته ته دنیا پاشون وایمیسند
یا بهتره بگم که اصلا به دنیا🌍 هم پشت پا میزنند...
دوست هایی مثل میثم🌴
مثل فضه💍
مثل سیدکریم کفاش 👞
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
تلگرام/ بله / اینستاگرام
@hasib_ece