eitaa logo
حَ_سیب 🍏
84 دنبال‌کننده
763 عکس
71 ویدیو
0 فایل
🌐 رسانه اختصاصی نو+جوانان در فرهنگسرای‌ انقلاب‌ اسلامی 🇮🇷 "اینجا کار با نوجوانان است" حَ 💫حلقه س❤️ سرزندگی ی🎓 یادگیری ب 🌱بالندگی 📲ارتباط با ما👇 🔮 https://zil.ink/hasib_ece
مشاهده در ایتا
دانلود
- سلام مامان حَسیبه چرا انقدر تو خودتون هستید؟🙁 + ذهنم درگیرِ بچه هاست...😔 -چرا مامان؟؟؟🤔 + ما چیکار کنیم تا نوجوان هامون با ما بسازند و ما هم بیشتر درکشون کنیم...😦 -میفهمم، اما مامان خیلی ساده ستااا، یسری نکات هست که می تون کمکتون کنه 🤓 +چه نکاتی؟ کجا باید آموزش دید😲 - همینجا داخل فرهنگسرا، استاد 👨‍🏫و آموزش از ما، هماهنگی بقیه مامانا با شما☺️ 💻 فرصت رو از دست ندید و زود ثبت نام کنید یا به ما خبربدید در 👈 @ha_siib کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇 اینستاگرام/ بله/ تلگرام @hasib_ece
14.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خدمت امام رسیدیم برای تسلای🖤 خاطرشان عرض کردم :آقا برای مادرتان مجلس عزا گرفته ایم امام با گریه😭،فرمودند: در مجالستان برای مادر ما باصدای بلند گریه کنید نگاه پرسشگری کردم 🥺 امام ادامه دادند: آخر مادر ما خیلی جوان بود...💔 اشک هایم روان شده بود😢 امام زیر لب زمزمه میکردند: مادرمان ، زمانی که مورد هجوم قرار گرفت، محسنش را شش ماه بارادر بود...🥀 ما..دَر🔥...😭 پ.ن: گوشه ای🎥 از ارادت دختران حسیبا در موکب عزاداری حضرت زهراسلام الله علیها کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇 تلگرام/ بله / اینستاگرام @hasib_ece
🔷سی و نهمین نشست بچه های رستا با موضوع: 🔹با هم در خط پایان 🔶رفاقت یا رقابت، مسئله اینست؟ 🗓یکشنبه ۱۸ آذر ماه ساعت ۱۵:۳۰ 📌فرهنگسرای انقلاب اسلامی @enghelab_fa
+چطورایی؟ -ولم کن بابا اعصاب ندارم؟!😡 +باز چیشده؟ -یعنی یه نفر نباید باشه آدمو درک کنه؟!!😭 +چرا بیا خودم درکت می کنم🫂 -تو رو میخوام چیکار😠 +بعله ... دست شما مرسی واقعا😏 -نه منظور اینه که آدم انتظار داره خانوادش باهش راه بیاند 🚶‍♂️️ ولی دریغ از یکم درک شرایط منِ نوجوان...😩 +حالا شاید انقدرام شور 🧂نباشه که شما میگی (تیکه بودااا، آدم به بزرگترش نمیگه تو...👌) -اصلا نمی دونم چیکارکنم؟!همش دعوامونه🤬 +خب حالا عزا نگیر، بگو مامان یا بابا جانت روز چهارشنبه بیاند اینجا👆 تا بعد کم کم تغییرات رو احساس کنی...😎 کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇 بله/تلگرام/اینستاگرام @hasib_ece
بچه های رستا...🌱 +ببین در نظر بگیر تو مسابقه دو🏃‍♂️️ ، رفیقت رقیبت باشه؛ بعد بخوره زمین 😫 -خب +چیکار میکنی؟🤔 -از روش رد میشم🚜، یه لگدم بهش میزنم قشنگ بیافته تا ببرم🤣 +من موندم چرا باهات بحث جدی میکنم آخه؟!🤨🚶‍♂️️ -نه نرو...شوخی کردم🤗، نمی دونم باید تو موقعیت باشم. اگر حسادت بذاره دستشو میگیرم بلندش می کنم🤝 شایدم نکنم😈، خب بالاخره مسابقه ست🥇 جدی باید چیکار کنم؟!😟 +این همون مساله ایه که در جلسه رستا راجع بهش گفتگو و نتیجه گیری کردیم ✅ -خب نتیجه؟! +نخیر، خبری از اعلام نتیجه نیست.🙃 زحمت بکش بجای خوشمزه بازی تشریف بیار تا بیبینی که رفاقت یا رقابت؟؟؟؟👍😎 کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇 [ایتا](https://eitaa.com/hasib_ece)  |  [اینستاگرام](https://instagram.com/hasib_ece)  |  [تلگرام](https://t.me/hasib_ece) @hasib_ece
*📌«حافظ، بدون فال»* 📚 سی و چهارمین دورهمی «بچه کتابخون‌ها» 📚 *حافظ شیرازی را معرفی کنید (بارم دو نمره)* ✔️ معرفی و خوانش کتاب توسط دختران نوجوانان کانون حسیب🍏 📆 سه شنبه ۲۰ آذر ماه ۱۴۰۳ - ساعت ۱۵:۳۰ 📍 فرهنگسرای انقلاب اسلامی @enghelab_fa