حَ_سیب 🍏
اینجا افتتاحیه ست🌱
۱. گروه سرود بچه های مسجد محلمون(مسجد باغستانی) که بخاطر ما اومدن مسجد لولاگر😍
۲.در خدمت خانم رجایی شاعر توانمند یا بهتره بگم طنز سرا بودیم؛ انقدر خندیدیم🤣 که نگو...(عکس خنده های هِندلیتون رو دارم، پول میگرم نذارم تو کانال😈)
۳.هر روز بعد نماز ظهر قرآن میخوندیم(بقیه رو روزهای بعد میذاریم)
۴. نماز جماعت هامون...(اون عکس بالایی رو ببینید، نماز صبحه، بالشت ها کنارمون آماده بود😂سلام نماز رو که می دادیم می خوابیدیم😴 مورد داشتیم سلام نماز رو بالشت گفته😅)
راستی:
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
روز اول اعتکاف 📿
حاج آقا گُمار و بیان مثل همیشه شیرینشون🧁
خیلی قشنگ و خودمونی🤓
عین راحت الحلقوم 🍡اعتکاف رو توضیح دادن بهمون
صدای تموم کارکترهای سخنرانیشون 🎤رو هم اجرای زنده می رفتن
خیلی باحال بود😅
تا حالا صدای شیطان و فرشته رو همزمان نشنیده بودیم😉
کلا حاج آقا مدل سخنرانیشون شکلاتیه🍬هم شیرینه
هم راحت باز میشه میره میشینه تو مغز🧠
حیف زمان کمی در خدمتشون بودیم😕
پ.ن: بقیه عکس ها بماند برای روزهای آتی😉
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
بچه های رستا...🌱
+شکست ترس داره یا نه؟!😰
- بیشتر درد داره و💥 میسوخه🩹
+تجربه چی؟ حس خوب بهت میده یا اونم نه؟!🤔
- خوبه، دور زدن شرایطه دیگه...اینکه بدونی چجوری بری جلو که نخوری زمین خوبه. 🙂
✅ *بلد بودن رو دوست دارم*
+حالا چجوری این بلد بودن حاصل شده؟!
- هیچی شصت بار خوردم زمین🧎، شصت و یکمین بار راه رفتن بلد شدم🚶♂
+آفرین همینه، چجوریاست که شکست🤕 درد داره ولی تجربه حاصل از شکست خوشمزه😋 ست!
*مساله این است...*
دیروز گفتیم و نتیجه گیری هم کردیم👌
آما ...
نتایج رو نمیگیم تا خودتون بیاید😌
والا (اصلنم اخلاق مدار نیستیم اینجور مواقع🥸)
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece