بچه های رستا...🌱
+شکست ترس داره یا نه؟!😰
- بیشتر درد داره و💥 میسوخه🩹
+تجربه چی؟ حس خوب بهت میده یا اونم نه؟!🤔
- خوبه، دور زدن شرایطه دیگه...اینکه بدونی چجوری بری جلو که نخوری زمین خوبه. 🙂
✅ *بلد بودن رو دوست دارم*
+حالا چجوری این بلد بودن حاصل شده؟!
- هیچی شصت بار خوردم زمین🧎، شصت و یکمین بار راه رفتن بلد شدم🚶♂
+آفرین همینه، چجوریاست که شکست🤕 درد داره ولی تجربه حاصل از شکست خوشمزه😋 ست!
*مساله این است...*
دیروز گفتیم و نتیجه گیری هم کردیم👌
آما ...
نتایج رو نمیگیم تا خودتون بیاید😌
والا (اصلنم اخلاق مدار نیستیم اینجور مواقع🥸)
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
روز دوم اعتکاف 📿
آقای حق پناه از آینده اومدن 🛸و باهامون صحبت کردن
انرژی بچه ها، فوووول☄
بحث، داغ♨️
اعصاب حاج خانوما، ضعیف😬
ویدیئو پرژکتور فرهنگسرا، خراب🥴
🎤زمان سخنرانی، کم 😵💫
و مربیمون که اومد و گفت وقت تمامه...(هیچ وقت از اومدنش تا این حد ناراحت نشده بودیم)😩
🍀 و این آقای حق پناه بود که دوباره رفت🚀 و به آیندگان پیوست و امیدواریم دوباره سری به گذشتگان بزنن...
(ببینید آقای حق پناه یه کاری کردید
نوجوون مردم حرف زدنشو یادش رفت.... الان ما آینده ایم 🙄، آینده ما ایم😧، من کی بودم اصلا؟🤪
قبول نیست استاد باید دوباره بیاند، 🕹دنده ها جا بیافته...)
پ.ن: انقدر تکون خوردید که در راه رضای خدا هم نتونستیم یه عکس خوب بگیریم😡 استاد هم که ماشاءالله از بس پر انرژی بودند، قرار نداشتند. 📸عکسامون اینجوری شد😕
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece