eitaa logo
حَ_سیب 🍏
84 دنبال‌کننده
763 عکس
71 ویدیو
0 فایل
🌐 رسانه اختصاصی نو+جوانان در فرهنگسرای‌ انقلاب‌ اسلامی 🇮🇷 "اینجا کار با نوجوانان است" حَ 💫حلقه س❤️ سرزندگی ی🎓 یادگیری ب 🌱بالندگی 📲ارتباط با ما👇 🔮 https://zil.ink/hasib_ece
مشاهده در ایتا
دانلود
خب بریم برای ادامه اتفاقات روز دوم اعتکاف 📿 چون شب شهادت حضرت زینب سلام الله علیها🥀بود، یه هیئت عزاداری داشتیم🖤 روضه که تموم شد، یکی از دخترا رفت جلوی منبر 🕌مسجد وایساد و شروع کرد به سینه زنی یهو مثل تیکه های پازل 🧩 بقیه دخترا هم اومدن و یه سبکی برای خودشون ایجاد کردن حال بچه ها هم خوب بود...🥲 البته بهتره که برای دفعات بعد فضای استراحت🛌 از فضای اجرای برنامه ها و🛐 عبادت جدا باشه(مسیولین رسیدگی کنند) بعدش شام🍛 خوردیم این بین یکم خوش گذروندیم...🥳 بماند که یه شله زردی🥣 هم اون وسط ریخت و به ما نرسید ولی ما پشتکار داشتیم و رفتیم برای بقیه رو خوردیم...🤭 آقای حق پناه 🚀 رو که فرستادیم آینده فکر کردیم همه چی تمومه که گفتند "روایتگری"🎤 داریم راستش اصلا نمی دونستم چیه🥱 که "آقای پارسا" وارد شدند. 🚶حوصله اجرای برنامه رو نداشتم😟اومدم پاشم برم که یه یه دفعه شنیدم در خدمت جناب آقای پارسا دوست "شهید آرمان علی وردی" 🥀هستیم اسم شهید آرمان میخکوبم کرد 🔩روی زمین و شد آنچه که باید میشد... انقدر شنیدم و لذت بردم 🥹 که حالا دیگه دلم نمیخواست تموم شه... آخرش با اشک چشمام به شهید قول هایی🤝 دادم... 🌱 و از چهارشنبه قبل تا الان یک هفته ست که بر سر عهدم با آرمان عزیز🥀 ماندم و خدا کمک کنه خواهم ماند👍 کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇 بله/تلگرام/اینستاگرام @hasib_ece
🍀دست به قلم هستی؟🧐 کارگاه آموزش✍ نویسندگی به درخواست شما ظرفیت محدودی🤌 ایجاد کردیم برای جاماندگان 🥲 می تونید تا تاریخ یکشنبه ۷ بهمن از طریق لینک زیر ثبت نام کنید: 🔮 https://B2n.ir/h51516 ✅ *کارگاه بعداز ثبت نام و اعلام پذیرفته شدگان از ۱۱ بهمن برگزار میشه* کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید 👇🏻 بله/تلگرام/اینستاگرام @hasib_ece
بچه کتابخون ها....📚 + تو بهتری یا من یا اون؟🤔 -معلومه من...😌 +چرا؟؟؟ -هویجوری🥕 +منطقی بود...😕 - والا منطق دنیا الان همینه دیگه...هرکی میگه من! دلیل میپرسی هم میگن: *"همینی که هست"* +ما دیروز با رفقامون بررسی کردیم که دنیا و این منطقای من درآوردیش، کم الکی نیست🤓 -نیست؟😳 +نخیر بلکه زیادی الکیه...😂 -خیارشووور...🧂بگو ببینم +نشد دیگه.... *تشریف میاری تا بگم برات* 😎 پ.ن: ممنون از آیلار بابت کارشناسی🍏 کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇 بله/تلگرام/اینستاگرام @hasib_ece