خب بریم برای ادامه اتفاقات روز دوم اعتکاف 📿
چون شب شهادت حضرت زینب سلام الله علیها🥀بود، یه هیئت عزاداری داشتیم🖤
روضه که تموم شد، یکی از دخترا رفت جلوی منبر 🕌مسجد وایساد و شروع کرد به سینه زنی
یهو مثل تیکه های پازل 🧩 بقیه دخترا هم اومدن و یه سبکی برای خودشون ایجاد کردن
حال بچه ها هم خوب بود...🥲
البته بهتره که برای دفعات بعد فضای استراحت🛌 از فضای اجرای برنامه ها و🛐 عبادت جدا باشه(مسیولین رسیدگی کنند)
بعدش شام🍛 خوردیم
این بین یکم خوش گذروندیم...🥳
بماند که یه شله زردی🥣 هم اون وسط ریخت و به ما نرسید
ولی ما پشتکار داشتیم و رفتیم برای بقیه رو خوردیم...🤭
آقای حق پناه 🚀 رو که فرستادیم آینده
فکر کردیم همه چی تمومه که گفتند "روایتگری"🎤 داریم راستش اصلا نمی دونستم چیه🥱
که "آقای پارسا" وارد شدند.
🚶حوصله اجرای برنامه رو نداشتم😟اومدم پاشم برم که یه یه دفعه شنیدم
در خدمت جناب آقای پارسا دوست "شهید آرمان علی وردی" 🥀هستیم
اسم شهید آرمان میخکوبم کرد 🔩روی زمین
و شد آنچه که باید میشد...
انقدر شنیدم و لذت بردم 🥹
که حالا دیگه دلم نمیخواست تموم شه...
آخرش با اشک چشمام به شهید قول هایی🤝 دادم...
🌱 و از چهارشنبه قبل تا الان یک هفته ست که بر سر عهدم با آرمان عزیز🥀 ماندم و خدا کمک کنه خواهم ماند👍
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
🍀دست به قلم هستی؟🧐
کارگاه آموزش✍ نویسندگی
به درخواست شما ظرفیت محدودی🤌 ایجاد کردیم برای جاماندگان 🥲
می تونید تا تاریخ یکشنبه ۷ بهمن از طریق لینک زیر ثبت نام کنید:
🔮 https://B2n.ir/h51516
✅ *کارگاه بعداز ثبت نام و اعلام پذیرفته شدگان از ۱۱ بهمن برگزار میشه*
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید 👇🏻
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
بچه کتابخون ها....📚
+ تو بهتری یا من یا اون؟🤔
-معلومه من...😌
+چرا؟؟؟
-هویجوری🥕
+منطقی بود...😕
- والا منطق دنیا الان همینه دیگه...هرکی میگه من!
دلیل میپرسی هم میگن: *"همینی که هست"*
+ما دیروز با رفقامون بررسی کردیم که دنیا و این منطقای من درآوردیش، کم الکی نیست🤓
-نیست؟😳
+نخیر بلکه زیادی الکیه...😂
-خیارشووور...🧂بگو ببینم
+نشد دیگه.... *تشریف میاری تا بگم برات* 😎
پ.ن: ممنون از آیلار بابت کارشناسی🍏
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece