روز آخر اعتکاف📿
تازه عادت کرده بودیم به شرایط
به نماز 🛐و روزه ها
به بیدارشدن 🥱تو دل شب
به دنیایی بدور از خودمون و خدا و مسجد🕌
به حرف زدن با خدا🥹
اعمال روز آخر، گرچه زیاد ولی شیرین بود❤️
پرچم امام حسین (علیه السلام) هم تیر خلاصی بود برای اینکه اشکها جاری بشه و نخواییم از هم جدا بشیم.🥲
دم آخر مامانم با دسته گل و چشمای پر از ذوق منتظرم بود، رو پله ها برگشتم مسجد رو نگاه کردم با بغض گفتم خدا من از دوستام جدا شدم اما فدای سرت💔
یکاری کن پامو گذاشتم 🦶بیرون از خودت جدا نشم محبوبم🥹
و خودمو رها کردم در آغوش مادری 🫂که این سه روز فهمیدم چقدر زیاد دوستش دارم❤️🩹
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece