و گل های یادگاری از اعتکاف 💐
و کلی خاطره که باقی مونده تو دلمون🥹
پ.ن: یک هفته از لحظات زیبایی که کنارهم ساختیم میگذره، و گزارشاتش تموم شد. از این به بعدش تو حافظمون می مونه و بس...🥲
کلی هم عکس بود که نمیشد گذاشت تو کانال😅
دعا میکنم هیچ کدوممون حال خوبش رو فراموش نکنیم🥹
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece