و گل های یادگاری از اعتکاف 💐
و کلی خاطره که باقی مونده تو دلمون🥹
پ.ن: یک هفته از لحظات زیبایی که کنارهم ساختیم میگذره، و گزارشاتش تموم شد. از این به بعدش تو حافظمون می مونه و بس...🥲
کلی هم عکس بود که نمیشد گذاشت تو کانال😅
دعا میکنم هیچ کدوممون حال خوبش رو فراموش نکنیم🥹
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
"یه تخته سیب"🧑🏫 این هفته:
❓خودتو تو یه بند معرفی کن
بله، ولی مشروط....😉
معمولیش رو که منم بلدم😎
بیا و تو یه بند از کلمات و عباراتی برای معرفی خودت استفاده کن که
"هیچ نقطه ای نداشته باشه"😳
پ.ن:به در خواست شما این هفته هم سوال "تخته سیب🍏" تمدید شد.
🎁جمع امتیازها آخر ماه، هدیه ویژه دریافت میکنه
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله /اینستاگرام/تلگرام
@hasib_ece