"یه تخته سیب"🧑🏫 این هفته:
❓خودتو تو یه بند معرفی کن
بله، ولی مشروط....😉
معمولیش رو که منم بلدم😎
بیا و تو یه بند از کلمات و عباراتی برای معرفی خودت استفاده کن که
"هیچ نقطه ای نداشته باشه"😳
پ.ن:به در خواست شما این هفته هم سوال "تخته سیب🍏" تمدید شد.
🎁جمع امتیازها آخر ماه، هدیه ویژه دریافت میکنه
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله /اینستاگرام/تلگرام
@hasib_ece
اجتماع بچه کتابخون ها📚
پنجشنبه۴بهمن با حضور سه شرکت کننده از "حسیبا" در باغ کتاب تهران📗
(کتاباشون 📙رو معرفی کردن، بازی 🎰 و مسابقه شرکت کردن،یه گشت و گذاری هم تو باغ کتاب داشتن🤩،پذیرایی هم شدن که عکساشو به ما ندادن👈 حالا انگار میخواستیم ساندویچاشونو ازشون بگیریم😏 والا )
پ.ن: چرا تو عکس آخر هرکی یه ورو نگاه میکنه!😅
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/اینستاگرام/تلگرام
@hasib_ece
بچه های رستا...🌱
چی بگوشیم؟🎻
موسیقی ⤵️
علایقمون 💝
احساسمون🥺
تفکراتمون🤯
کدومش؟!
موضوعی که دیروز کلی باهاش خندیدیم😅
بله تعجب نکنید، خندیدیم...
آخه این موضوع بود دادید به ما؟!!😬
ما که کشوندیمش به جاهای باریک🫣
البته باریکه ش اونجور که شما فکر کردید نبود🤭
در ادامه آنچه آقای حق پناه گفته بودند، بحث کردیم
(ما یبار در خدمت استاد بودیم، به اندازه یه قرن حرف برای گفتن داریم😳)
آخرشم ماجرای
"بُشر حافی" 🚶و امام کاظم جان ❤️ در ارتباط با اینکه چی گوش کنیم 🎧 کمکمون کرد و
حُسن ختام کلاممون شد
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece