🚨 یه خبر جذاب، برای تویی که قراره آینده رو بسازی
📣 یه هفته خاص تو فرهنگسرا
پاشو بیا ببین چه خبرررره😲
- چه خبره🥱
+ نگاهش کن آینده ساز ما رو باش...😐
- ها🙄
+ هیچی بجنب، زیادی ساختی آینده رو تو خواب، وقتش بیای یه تفریحی 🏸 بکنی و یه چیزایی یاد بگیری 📝 و بعدش این تو باشی که شکوفا شی🌱
(به تمام معنا "حَ سیب"🍏 ی شی)
- چوجوری؟👀
+ اینجوری👇
🎉 به مناسبت چهل و ششمین سال
🇮🇷 پیروزی انقلاب اسلامی ایران 🇮🇷
*جشنواره "نوجوان ۳۶۰ "*
در فرهنگسرا برگزار میشه 😍
هر روز کلی اتفاق قراره بیافته
هم تفریح 🛝
هم بازی🧗♂
هم برنامه استیجی 🎤
هم جایزه 🎁
هم دیگه چی می خوای؟! پاشو بیاتانیومدم بیارمت🤨
والا....
منتظریما😊
۳۶۰ درجه ای ها 🌍
با مامان و بابا و سایر بستگان سببی و نسبی در خدمتتون هستیم. 🙏
_راستی اومدی سراغ حسیبایی ها رو هم بگیر_ 😉
پ.ن: جزییات برنامه ها در پوستر هست، شرکت برای عموم بچه های درخت شکوفای انقلاب اسلامی🇮🇷 و خونواده هاشون آزاده☺️
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
پنجشنبه چه خبر بود فرهنگسرا؟!🪴
حسیبایی ها فعال😌
مشغول بدو بدو🏃♂
یکی پای سیستم💻
یکی تو کتابخونه📚 مشغول جمع آوری محتوایی که مربی گفته بود
یسری مشغول کاردستی✂️ درست کردن
یسری تو سالن جلسات کلاس نویسندگی✍
یسری تو حسینیه📿 مشغول نظافت 🧼و مرتب سازی🧹 برای اعیاد شعبانیه
هَسته شدیم🤪
ولی افتادیم رو غلتک 🛞
هفته دیگه میخوایم یخ 🧊حوض بشکونیم😂
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
یه تخته سیب آوردیم 🧑🏫 امتیازا رو بردیم....☺️
خب باید بگم که منتخب نداشتیم😁
چرا!؟😳
چون بابا کار هرکسی نیست خب، مگه میشه بیایم خودمون رو "بدون نقطه" معرفی کنیم👀
رفقا کلی زحمت کشیدن و یه مشت کلمه بی نقطه ای که خیلی ربطی بهشون نداشت برای ما نوشتن😂
خلاقیتشون واقعا تحسین برانگیز بود.👏
🍀 به همشون یکی یه ۱۰۰ امتیاز میدیم:
یسنا اسماعیلی 🪅
نرگس عقبائی🎊
کوثر نورآبادی🎉
محدثه قراخانلو 🎈
پ.ن: یه صفحه از خطبه ها رو که توضیحشو میدم تو پیام بعدی براتون گذاشتم. کتابشم در"حسیبا" 🍏موجوده
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
25.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یه تخته سیب🧑🏫
حالا این چه سوالی بود آخه!؟🤨
اصل ماجرا اینه که یه روزی در ماجرایی
به امیرالمومنین علی( سلام الله علیه)💚
گفتند بلدی یه کلمه بدون نقطه بگی!؟😐
آقا، نه تنها یک جمله، بلکه یک خطبه خوندند😯
بعد مردم دبه کردند گفتند سِحر کردی(خیلی بی ادب بودند🤬)
و گفتند اگه راست میگی یه جمله "بدون الف" بگو😯
حضرت شروع کردند یه خطبه "بدون الف" خوندن😮
این یکی ازهزاران اعجاز امیرالمومنین (سلام الله) بود.😍
(ما تو جمعمون دیدیمش قشنگ بود، گرچه فیلم بدون اجازه مربی منتشر میشه، ولی حسش خیلی خوب بود. یکی داره میگه عع ساکت🤫 دارم فیلم میگیرم😂
اون یکی میگه چند رج انداختی بافتنیت رو🤭)
پ.ن: خطبه به سخنرانی طولانی دارای محتوا میگند که حتما پیامی رو انتقال بده👌
*اگه کیف کردی از این اعجاز، یه هدیه ای به انتخاب خودت به امام علی (سلام علیه) تقدیم کن* ❤️
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece