نوجوان °۳۶۰...💫
نوجوونا این روزا °۳۶۰ رو هم رد کردند.....
اصلا قابل کنترل نیستند😂
فرهنگسرا رو دارن میترکونن
نخیر دارن می خورند😜
نوش جانتون باشه
ما خوردیم خوشمزه ست ...😉
ایران و ایرانی🇮🇷 همیشه باعزت و سربلند باشه
جشن چهل و شش سالگیمون مبارککککک🧨
😁 شادیم به بودنت🇮🇷
پ.ن: روز سوم بینهایت شلووووووغ بود🥴
حانیه جان هم به نمایندگی "حسیبایی ها" اجرای روی سن فوق العاده ای داشت😍
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece
بچه کتابخون ها....📚
یه روز خوب دیگه تو فرهنگسرا😍
۶۰ نفر قول داده بودند بیاند
۶ تاشون به مقصد رسیدن😂
موضوعمون این بود که:
*"عشق ما را پی کاری به جهان آورده ست"*
به به...
ولی چه کاری؟؟؟؟🤔
در جستجوی این مهم گشتی زدیم تو محوطه ⛲️و حل مسابقه 🧩 و جدول و از این صحبتا...
و از دیروز تا بحال، ذهنمونه که درگیر پیدا کردن *نَقشِمونه* ⁉️
چرخ می زدیم و کار عوامل فرهنگسرا و وظایف و نقش هاشونو میدیم
تو خیابون مردم رو زیر نظر میگرفتیم🧐 ببینیم چقدر نقششون رو پذیرفتن و درست عمل می کنند(یجا انقدر نگاه متصدی باجه📟 فروشگاه کردم، نزدیک بود کتک بخورم🤕
یجام نگاه میوه فروشی🫐🍇 محلمون کردم تا عملکردش تو نقشش رو پیدا کنم، فقط نمی دونم چرا یه کیلو میوه🍌 مجانی کشید داد دستم😟)
تو خونه هم مدام در حال بررسی نقش مامان و بابا بودم...
ولی بابا👨🦰 تانگاهش میکردم میگفت پول ندارم⛔️
مامانم 🧕با اینکه من با عشق نگاهش میکردم میگفت باز چی شده؟؟؟😠
بابا من فقط دنبال اینم نقش های شما 🔍رو بررسی کنم
تا بتونم نقش خودمو تو زندگی پیدا کنم✅
همین....🥴
پ.ن:چیپس و پفک خوردن تو آبکش، نقشیه که فقط یه "حسیبایی" می تونه بپذیره😅
چرا پرستو هرکاری کردیم،خفه نمیشد؟!😀
کنارمون باشید و ما رو به دوستانتون معرفی کنید👇
بله/تلگرام/اینستاگرام
@hasib_ece